2019. szeptember 18. szerda Diána

Hírek - Piac

Nemcsak itthon nyomulnak a német diszkontok - A tengerentúlon is rákapcsoltak

Több mint 3 milliárd dollárt költene az Aldi az Egyesült Államokbeli terjeszkedésre a következő években. A német diszkontlánc több száz új üzletet nyitna, a meglévőket pedig megújítaná. Eközben a nagy versenytárs, a Lidl is hamarosan megnyitja első amerikai boltját- írja a Reuters.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Az Aldi jelenleg 1600 boltot üzemeltet az Egyesült Államokban, a jövő év végéig további 400-at nyitna, a már meglévők közül pedig 1300-at megújítana. 2022-re a tervek szerint összesen 2500 üzletük lehet, és csak az amerikai terjeszkedésre 3,4 milliárd dollárt költenének.

A másik nagy német diszkontlánc, a Lidl, szintén az amerikai piacot célozza meg, és 100 üzletet nyit az Egyesült Államokban, az elsőt éppen a következő napokban, június 15-én. A német kiskerlánc azt ígéri, hogy 50 százalékkal olcsóbban kínálja majd termékeit, mint a riválisok.

Az Aldi eredetileg azt hangoztatta, hogy a versenytársaknál 21 százalékkal alacsonyabb árat céloz majd meg, amikor azonban a Lidl kiadta a fenti nyilatkozatát, rákontrázott. Eszerint akár 50 százalékkal alacsonyabbak lehetnek az ő árai is, emellett saját márkás termékeket is bevezet majd, amellyel az árérzékeny fogyasztókat kívánja megnyerni.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most még kedvezményes áron >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu