Emelkedő pamutár: mégsem drágulnak a ruhák?

agrarszektor.hu
Főként a magas alapanyagárak emelkedése miatt csaknem harmadával lett kevesebb a magyarországi üzletekkel is rendelkező Hennes&Mauritz profitja, ennek ellenére nem drágulnak a ruhák.

Agrárium 2023 konferencia

Az évkezdet egyik legfontosabb rendezvénye Kecskeméten: a konferencia célja, hogy bemutassa azokat a legjelentősebb támogatási, jogszabályi, finanszírozási, piaci, innovációs és gépesítési változásokat, amelyek alapvetően meghatározhatják az ágazati vállalkozások 2023-as tevékenységét. Minden hazai agrárszereplőnek elengedhetetlen információs forrás!

Európa legnagyobb ruházati láncának adózott eredménye az egy évvel ezelőtti 3,74 milliárd svéd koronáról 2,62-re csökkent az első három hónapban. A forgalom egy százalékkal 28,7 milliárd koronára mérséklődött. A H&M közleménye szerint a csökkenés a korona euróhoz viszonyított magas árfolyamának tudható be - írja a Világgazdaság.

A vállalat eredmény kimutatásából kiderül, hogy az jövedelmezőségen a magas alapanyag- és szállítási költségek rontottak.

Karl-Johan Persson, a H&M pénzügyi igazgatója szerint az eredményekből látszik, hogy a pamut árának emelkedését nem hárítják át a vevőkre, hanem inkább a biztos vásárlói bázis megtartására koncentrálnak. Mint mondja, a H&M célcsoportja éppen az a réteg, amelyet a gazdasági válság igen mélyen érintett, több piacon csak akciókkal tudták hozni a várt számokat, s néhány egységet be is kellett zárni.
A svéd vállalat idén 97 új üzlet nyitását tervezi világszerte, s nyolcat számolnak fel. Magyarországon 14 H&M üzlet működik, ebből kilenc Budapesten.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Elsősorban felelős partnerekre van szükség (x)

A TRM Pro Kft. a Zensteel® építőipari lemeztermékeivel az egyik meghatározó magyar gyártó. Célja, hogy területén a mezőgazdasági vállalkozók egyik legstabilabb partnere legyen.

KONFERENCIA
Agrárium 2023
A tavasz meghatározó agrárgazdasági eseménye március 21-én Kecskeméten.
EZT OLVASTAD MÁR?