Gyorsabban dőlhet a pénz a gazdákhoz

agrarszektor.hu
Négyszázmillióból fejlesztheti ügyfélszolgálatát az MVH.

Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) ügyfélszolgálati rendszerének jelenlegi fejlesztése - közölte az MVH. Összesen 400 millió forintot fordítanak fejlesztésekre.

A hivatal közleménye szerint a korszerű rendszer bevezetésével - amelyre a hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül - az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.

A fejlesztés révén, függetlenül attól, hogy az ügyfél személyesen, telefonon vagy online jelentkezik be, minden rá vonatkozó, információ megjelenik az ügyintéző előtt. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható - hangsúlyozták.

Az így kialakított ügyfélprofil használatával az érintettekhez azok az információk jutnak el, amelyekre ténylegesen szükségük van.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?