Új sör tarolja le a magyar boltokat: te megkóstolnád?
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka, koffeines terméket dobnak a piacra.
Az AGRO.bio Hungary Kft. termékkínálatát immáron 24 éve vezeti a BactoFil® termékcsalád
A Coca-Cola több európai országban visszahívta egyes termékeit a megengedettnél magasabb klorát-tartalom miatt.
Rengeteg szabályt kell betartani, ha ételérzékenységgel küzdő vendéget várunk otthonunkba.
Új takarmány termékcsalád kifejlesztése zajlik, melyek segítségével az állatok genetikai adottságait szeretnék kiaknázni.
Gyógynövényeket is tartalmazó étrend-kiegészítőket fejlesztettek.
A Szent István Egyetem kutatói tojásból készítik tejhelyettesítő termékeiket.
Az Egyszer volt pálinka termékcsalád a zene világnapján debütált.
Hamarosan debütál a gyártó első saját felsőerjesztésű söre.
Kutatás-fejlesztési projekt a Sole-Mizo Zrt.-nél.
Új termékcsalád, új célcsoport.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
A szakértő szerint a 2025-ös év még az előzőnél is gyengébb lehet, hacsak nem jönnek ki hamar az új pályázati kiírások.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.