Ez zseniális: már kapható a magyar zenekarokat támogató új pálinka márka

Ez zseniális: már kapható a magyar zenekarokat támogató új pálinka márka

agrarszektor.hu
A vadonatúj, Egyszer volt pálinka termékcsalád megvásárlásával négy hazai zenekart, a Hősöket, a Jónás Vera Experimentet, a Margaret Islandet és a Turbo zenekart lehet támogatni. A márka megálmodói olyan zenerajongók, akik szerettek volna valós segítséget nyújtani a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetben a zenészeknek. Az Egyszer volt megjelenését október 1-re, a zene világnapjára időzítették, ezzel is tisztelegve a zenészek előtt, tudhattuk meg a Brebis Magyarország Kft. közleményéből.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra, melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi nehézségeket jelentenek. Egy zenerajongó társaság, az italpiacon már bizonyított Brebis Magyarország Kft. szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád, mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy különféle műfaj képviselőit. Így az Egyszer volt ízeihez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is helyet kaptak.

A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet.

A támogatás az Egyszer volt pálinkák bevételéből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül egy éven keresztül. Így az Egyszer volt csapata, a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.

Az Egyszer volt termékcsaláddal októbertől az egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban, kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni. A hazai pálinkaárakhoz képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket, mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet öröm fogyasztani.

(A cikkben felhasznált képek a Brebis Magyarország Kft. tulajdonát képzik.)

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?