AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A zene, a koncertek, a fesztiválok évről-évre a szabadság érzését, az önfeledt szórakozást jelentik több százezer embernek, ahol a zenekarok és a közönség a leginkább együtt lehet, együtt lélegezhetnek. Idén a jól ismert járványügyi okok miatt alig van lehetőség ezekre a találkozásokra, melyek a lelki nehézségek mellett az előadók számára komoly anyagi veszteségeket, pénzügyi nehézségeket jelentenek. Egy zenerajongó társaság, az italpiacon már bizonyított Brebis Magyarország Kft. szeretett volna segíteni a zenészeknek ebben a bizonytalan helyzetben, így született meg Bárány Péter cégtulajdonos és csapata által megálmodott Egyszer volt pálinkacsalád, mely segítségével a rajongók közvetlenül támogathatják kedvenceiket. A projekt vezetője Nagy Adrienn zenei szakember, az ő segítségével választották ki a négy támogatott formációt, négy különféle műfaj képviselőit. Így az Egyszer volt ízeihez egy-egy zenekar kapcsolódik, mindegyik pálinka egy-egy dal nevét viseli, a különleges csomagolás oldalán pedig a dalszövegek idézetei is helyet kaptak.
A barackpálinka így a Jónás Vera Experiment Borzongásaim című dala után, a birspálinka a Hősök Játszunk, a mézes ágyas meggyes a Margaret Island Éjszaka és a szilvapálinka a Turbo Iránytű című száma után kapta nevét. Négy dal, négy történet, négy szerethető üzenet.
A támogatás az Egyszer volt pálinkák bevételéből származik, mely közvetlenül a zenekarokhoz kerül egy éven keresztül. Így az Egyszer volt csapata, a vendéglátóhelyek és a rajongók az ital megvásárlásával előreláthatólag több millió forinttal segítik a zenészeket.
Az Egyszer volt termékcsaláddal októbertől az egyetemi szórakozóhelyeken, klubokban, kocsmákban, kis- és nagykereskedelmi üzletekben lehet majd találkozni. A hazai pálinkaárakhoz képest kedvezőbb áron lehet majd megvásárolni. A tervek szerint a jövőben újabb zenekarokkal bővül a paletta. A márka küldetése, hogy szakértelmével, termékeivel segítse az együtteseket, mindeközben a zenerajongók is egy olyan lehetőséget kapnak kedvenceik támogatására, melyet öröm fogyasztani.
(A cikkben felhasznált képek a Brebis Magyarország Kft. tulajdonát képzik.)