Közel 15 éve a hazai piacon elsők között vezettük be az ízesített sört a Borsodi Sörgyár kínálatába és a termékcsalád, amit folyamatos megújulás jellemez, most újabb mérföldkőhöz érkezett. Az alkoholmentes és ízesített sörök iránti kereslet dinamikusan nő, a fogyasztók egyre gyakrabban választják a természetes forrásból származó összetevőket tartalmazó termékeket. Várakozásunk szerint a megújult Friss 0,0% termékcsalád a szélesebb közönséget is meg tud szólítani, akik a természetes, könnyed és frissítő italokat keresik. Úgy gondoljuk, hogy a Friss 0,0% önálló márkaként is megállja a helyét a piacon
- mondta el az új termékcsalád bevezetése kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója.
A megújult Friss 0,0% az aktív életmód kedvelőinek és az új ízekre nyitott fogyasztóknak szól, a hazai piacon elsők vagyunk az új koffeines termék bevezetésében is
- tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója a közlemény szerint.