21 magyar kiállító a borok legfontosabb nemzetközi seregszemléjén

agrarszektor.hu
A nemzetközi bor-és szeszesital ágazat vezető szereplői három intenzív napot töltöttek együtt a márciusi düsseldorfi borvásáron (ProWein), amely ebben az évben túlnőtt konkurensein.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A 19. alkalommal rendezett ProWein az előző évhez képest további két pavilonnal bővült, így 48 országból érkezett 4783 kiállító mutatta be borait. Közel 44000 látogatót számláltak az idei seregszemlén (tavaly ez a szám 40667 volt) - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.

Feltűnően nagy számban érkezetek angol, skandináv, Benelux-államokbeli látogatók a megszokott francia, spanyol és olasz érdeklődők mellett. A statisztikák alapján a látogatók túlnyomó része nemzetközi kis- és nagykereskedő volt, őket a szakemberek, valamint az étterem- és szállodaláncok képviselői követték.

A Német Borintézet ügyvezető igazgatója, Monika Reule szerint a ProWein ebben az évben nőtte ki magát a legfontosabb nemzetközi vásárrá. Különösen feltűnő volt a kereskedők számának bővülése és fokozott érdeklődése.

A fent említett jelenség a magyar standon is tapasztalható volt, a kiállítók állandóan tárgyalásokat folytattak. Fontos hangsúlyozni, hogy azok számára, akik már előzetesen megkeresték a potenciális partnereket, egyértelműen sikeresebb volt a kiállítás, mint azoknak, akik ezt nem tették meg. Ismét bebizonyosodott, hogy a kiállítás megfelelő alkalom mind a kapcsolattartásra a régi partnerekkel, mind az új termékek bemutatására, a piaci helyzet, a konkurencia felmérésére, a cég ismertségének növelésére és új értékesítési csatornák felkutatására. A kiállítóknak érdemes végigjárniuk a kiállítást és megkeresniük a termékük iránt érdeklődő kereskedőket.

A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága által szervezett 225m2-es magyar közösségi standon 21 kiállító vett részt. A megadott időpontban a standra látogató szerencsések napi 3 alkalommal vehettek részt vezetett kóstoláson Kristian Kielmayer nemzetközi borakadémikus irányítása mellett.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?