Együttműködési megállapodást kötött a Tej Terméktanács és a Lidl

MTI
A cél, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!

Jelentkezzen vagy jelölje kollégáját, barátját, ismerősét a Portfolio Agrárdíjaira!

A decemberi Agrárszektor konferencián immár 11. alkalommal adjuk át 10 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!

Együttműködési megállapodást kötött a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország a magyar tejtermelők termékeinek szélesebb körű megismertetésére - közölte az áruházlánc az MTI-vel.

Az a cél, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

"A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne" - mondta a közlemény szerint Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. Hozzátette: ennek érdekében nagyon fontosnak tartják a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést, a Lidllel ráadásul nemcsak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak.

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, amellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul. A Lidlben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék kapható, amelyek egy része - például sajtok, kefir vagy a tejszín - rendszeres exporttermék is.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Majd a mázsa megmondja! (x)

KWS repcehibridek: piacvezető stabilitás, modern genetika és kiemelkedő terméseredmények 2025-ben is.

EZT OLVASTAD MÁR?