Nemcsak itthon nyomulnak a német diszkontok - A tengerentúlon is rákapcsoltak

agrarszektor.hu
Több mint 3 milliárd dollárt költene az Aldi az Egyesült Államokbeli terjeszkedésre a következő években. A német diszkontlánc több száz új üzletet nyitna, a meglévőket pedig megújítaná. Eközben a nagy versenytárs, a Lidl is hamarosan megnyitja első amerikai boltját- írja a Reuters.

Extra Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!

Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

Az Aldi jelenleg 1600 boltot üzemeltet az Egyesült Államokban, a jövő év végéig további 400-at nyitna, a már meglévők közül pedig 1300-at megújítana. 2022-re a tervek szerint összesen 2500 üzletük lehet, és csak az amerikai terjeszkedésre 3,4 milliárd dollárt költenének.

A másik nagy német diszkontlánc, a Lidl, szintén az amerikai piacot célozza meg, és 100 üzletet nyit az Egyesült Államokban, az elsőt éppen a következő napokban, június 15-én. A német kiskerlánc azt ígéri, hogy 50 százalékkal olcsóbban kínálja majd termékeit, mint a riválisok.

Az Aldi eredetileg azt hangoztatta, hogy a versenytársaknál 21 százalékkal alacsonyabb árat céloz majd meg, amikor azonban a Lidl kiadta a fenti nyilatkozatát, rákontrázott. Eszerint akár 50 százalékkal alacsonyabbak lehetnek az ő árai is, emellett saját márkás termékeket is bevezet majd, amellyel az árérzékeny fogyasztókat kívánja megnyerni.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
EZT OLVASTAD MÁR?