Rangos agrárdíjak az Agrárszektor Konferencián!
A Portfolio Csoport az idén 12. alkalommal rendezi meg siófoki Agrárszektor Konferenciáját, amely az ágazat egyik legnagyobb és legjelentősebb szakmai eseményének számít. A december 4-5-i kétnapos rendezvényen immár 10. alkalommal adjuk át 9 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.
Nevezzen szeptember 15-ig!
A hazai tejfelvásárlásban meghatározó, állattartók tulajdonában lévő Alföldi Tej és az Aldi 2015-ben kezdte el forgalmazni a Kokárdás termékeket, amelyek magyar termelőktől származó tejből, magyar fogyasztói igények szerint készülnek - közölte Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója. Az Aldi most megvásárolta a márkanevet, de a vételárat a felek üzleti titokként kezelik.
Az Aldi Magyarország a márkanév alatt jelenleg 12 terméket értékesít, de a tranzakció nyomán olyan termékeket is forgalmazhatnak "Kokárdásként", amelyeket az Alföldi Tej nem tud gyártani, de más cégek képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. Bernhard Haider szerint biztosan felveszik a Kokárdás kínálatába a trappista sajtokat és a Túró Rudit. Az Aldi Magyarország a jövőben az Alfölditől vásárolja majd a biotejet, így az első kiskereskedelmi áruházlánc lesz, ahol valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
Az Alföldi Tej nettó árbevétele 2017-ben meghaladta az 53 milliárd forintot, a munkavállalók létszáma pedig 630 volt. A cég 2015-ben vásárolta meg a debreceni tejüzemet, ahol idén és jövőre több mint 12 milliárd forintból sajtgyártó és porítóüzemet építenek. 15-20 százalékos éves növekedési ütem mellett és a debreceni beruházások befejezésével a belföldi tejfeldolgozók között elsők lehetnek - közölte Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója.