A neten keresztül törnek be agrártermékeikkel a spanyolok

agrarszektor.hu
Már nemcsak a helyi vásárlók kiszolgálása lehetséges, de megnyílt a nemzetközi piaci tér is a spanyol termelők előtt. Internetes csatornák segítségével zárják ki a közvetítőket az értékesítési láncból. Ez közvetlenebbé teszi a kapcsolatot a termelő és a vásárló között, követhetőbbé teszi a termék származását, növeli a termelő bevételeit, viszont növeli a szállítási távolságot is. A virtuális piac új dimenziókat nyit meg az agrárátermékek előtt.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Múlt év júniusában szövetséget kötött egymással az amerikai csomagküldő szolgálat, az Amazon és a spanyol külkereskedelmi intézet (ICEX) annak érdekében, hogy spanyol élelmiszereket juttassanak el Franciaországba, Olaszországba, az Egyesült Királyságba és Németországba. Azóta már kisebb-nagyobb vállalkozások ezrei kínálják a termékeiket ezen az elektronikus kereskedelmi portálon.

Az internet számos jó példával szolgál a közvetlen értékesítésre. Ezek egyike az a valenciai kezdeményezés, amely az ottani szövetkezeteket a szállodákkal kapcsolja össze, vagy az Agrobocca nevű online platform, amely a gyümölcs- és zöldségtermelőket a vásárlókkal hozza össze. A termelők minden előzetes ismeret nélkül is könnyen, gyorsan, extra költségek nélkül képesek így belépni az e-kereskedelem világába.


Aragóniában egy cég (Inycom) azon fáradozik, hogy a vidékfejlesztési program keretében ilyen B2C kapcsolatokra, azaz közvetlenül a fogyasztónak történő értékesítésre tanítsa a termelőket. Olyan megoldásokat kínálnak, amelyek elősegítik az élelmiszerek többcsatornás  értékesítését akár külföldi fogyasztóknak is. A lehetőségek tárháza a virtuális bolt létrehozásától az Amazon által kínált európai vagy amerikai piacig terjed. Jó példa lehet az Alibaba.com-on az Aragónia élelmiszereit bemutató Foods of Aragon virtuális kiállítás is, vagy a mundospanish.com.

Spanyolország óriási tempóban szűkíti azt a digitális szakadékot, ami eddig elválasztotta a vásárlóitól, így egyre inkább felzárkózik nagy vetélytársai mellé, az Egyesült Királysághoz, Franciaországhoz és Németországhoz. A magyarok  mikor lépnek erre az útra?

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?