Magyar élelmiszerek lephetik el a spanyol piacot: így hódíthatják meg az országot

Magyar élelmiszerek lephetik el a spanyol piacot: így hódíthatják meg az országot

agrarszektor.hu
Spanyolországban tartotta az Agrármarketing Centrum Hungarian Food Business Programjának első két, célzott üzletfejlesztési találkozóját. A Magyarország Madridi Nagykövetsége és Barcelonai Főkonzulátusa közreműködésével megvalósuló rendezvényeken kilenc-kilenc cég mutatkozott be spanyol élelmiszeripari importőröknek. A Hungarian Food Business Program üzletfejlesztési találkozóinak fókuszában a magyar élelmiszeripar exportképes, magas hozzáadott értékű termékei állnak.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Az AMC a Hungarian Food Business Program keretében 2022 őszétől a magyar élelmiszerexport legnagyobb potenciállal rendelkező célpiacain szervez üzletfejlesztési találkozókat. A B2B eseményeken egyaránt támogatja azokat az élelmiszeripari vállalatokat, amelyek az adott ország piacán már jelen vannak és elsősorban üzleti kapcsolataikat szeretnék erősíteni, illetve azon gyártócégeket is, amelyek a jövőben tervezik kiterjeszteni exporttevékenységüket a célország piacára. A spanyolországi rendezvényeken az exportképes magyar élelmiszeripari vállalkozások képviselői a helyi élelmiszerpiaci sajátosságokat ismerhették meg, a spanyol beszerzők pedig a magyar cégek rövid prezentációját követően a termékeket is megkóstolhatták egy-egy B2B délután keretében - írja az AMC közleményében.

EZ IS ÉRDEKELHET

Az AMC által 2021-ben elindított Hungarian Food Business Program (HFBP) a magyar élelmiszeripari cégek külpiaci tevékenységét segíti elő. A HFBP zászlóshajója a Hungarian Food Business Catalogue valós idejű, egységes, digitális online katalógus, amely a spanyol üzletfejlesztési találkozón is támogatja a magyar termékek iránt érdeklődő beszerzők, disztribútorok regisztrációját. A programban már csaknem 150 élelmiszertermelő vállalkozás érhető el mintegy 1500 termékkel. A rendszer egyedisége, hogy a külföldi beszerzők egy platformon, ingyenesen tájékozódhatnak az exportra szánt magyar termékekről, illetve azonnal közvetlen kapcsolatba is léphetnek a gyártókkal. Az Agrármarketing Centrum a hagyományos élelmiszeripari világkiállításokon történő magyar részvétel megszervezése mellett a HFBP eszközeivel is támogatja az export növekedését, amely a jelenlegi világgazdasági helyzetben jó eséllyel jelenthet kiutat a hazai gyártók szorult helyzetéből.

Címlapkép forrása: AMC

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?