Új piacokat hódítanak meg a magyar élelmiszerek: megőrülnek értük
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
Óriási lehetőségek előtt áll a magyar élelmiszerexport a Balkán-félsziget térségében.
A 2024-ben tapasztalt nehézségek ellenére sem emeltek árat az ünnepekre a hazai haltermelők.
A Balkán-félszigeten szervezett élelmiszer exportfejlesztési üzletember találkozókat az Agrármarketing Centrum.
A magyar dinnye kiváló minőségének bemutatását célzó fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum.
Feltétlenül növelni kell az európai kontinensen kívülre jutó exportteljesítményünket.
Újabb európai állomások az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési programjában, Rómába érkezett a Hungarian Food Business Program.
Galambhússal, mangalicával, édességgel és hazai borokkal hódítaná meg Magyarország Ázsiát.
Idén karácsonykor is érdemes a hazai termelésű édesvízi halat választania a lakosságnak.
A magyar agrárium a fejlesztési forrásoknak köszönhetően néhány éven belül visszatérhet Európa élvonalába.
A közel 170 ezer szakmai látogatót vonzó esemény a magyar exportképes vállalkozások számára is rangos megjelenési lehetőség.
Nagyszabású kampány indult a nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésére Magyarországon.
Hét év után lezárult a „Kapj rá!” nevű halfogyasztást ösztönző projekt Magyarországon.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Kevesebb lesz idén a magyar meggytermés, de annak legalább kimagaslóan jó lesz a minősége.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.
Üzletember találkozókat szervezett a Hungarian Food Business Program keretében az Agrármarketing Centrum Erdélyben.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Jó lehetőségeink vannak Ázsiai legerősebb gazdaságaiban megjelenni. Hongkong például a magyar mangalicaexport egyik legfontosabb piaca.
A spanyolországi rendezvényeken az exportképes magyar élelmiszeripari vállalkozások képviselői a helyi élelmiszerpiaci sajátosságokat ismerhették meg.
Harminckét magyar élelmiszeripari gyártócég részvételével mutatkozik be a Hungarian Food Business Program a SIAL Párizs-on.
Az inputanyagok ára, a csökkenő felvásárlási árak és a csapadékhiány az idei évben is megnehezíti a gazdaságok életét.
2025-ben lesz tizenegyedik éve, hogy a siófoki Portfolio Agrárszektor Konferencián kiosztjuk a Portfolio Agrárdíjakat.
Megkezdődött az agrárfinanszírozási szezon az állattartó telepeket érintő pályázati döntések régóta várt első körével.
A díjazott családi borászat már nem először kapott elismerést a szakmától.
Bár a mezőgazdasági géppiac még nem lábalt ki az elmúlt évek visszaeséséből, a jövőt illetően már látszanak a pozitív előjelek.
KWS repcehibridek: piacvezető stabilitás, modern genetika és kiemelkedő terméseredmények 2025-ben is.
A tartós vízhiány és a továbbra is magas műtrágyaárak miatt minden olyan lehetőség felértékelődik, amely növeli a tápanyag-ellátottságot, javítja a tápanyagok hasznosulását, gyorsítja a gyökérfejlődést és fokozza a stressztűrést.
Hat egybefüggő éve Európa piacvezető repcenemesítő vállalataként* a Limagrain célja, hogy innovációinkkal és tudá-sunkkal, megbízható partnerként válaszokat nyújtsunk a repcetermesztésben felmerülő kihívásokra.