2020. január 26. vasárnap Vanda, Paula

Hírek - Élelmiszer

Tarol a Nagybani - Kampány a csúcstermékekért (x)

Tavaly szeptember óta csaknem száz zöldség-gyümölcs szakbolt lépett be a Budapesti Nagybani Piac „Frissen a Nagybaniról” elnevezésű programjába. A kampány célja, hogy kiemelje azokat a zöldségeseket, akik a Nagybaniról, a legfrissebb forrásból szerzik be áruikat.
 
 

Eddig csaknem száz zöldséges csatlakozott a Budapesti Nagybani Piac „Frissen a Nagybaniról” elnevezésű programjához. A szeptemberben indított kampány a zöldségeseknek több előnnyel is jár. Így a programban résztvevő zöldség-gyümölcs szakboltokat a Nagybani Piac weboldalán térképes keresőn tüntetik fel, tehát a vásárlók könnyebben megtalálják őket, a kampány szlogenjét megjelenítő matricát pedig kihelyezik üzleteik portáljára, jelezve, hogy ebben az üzletben mindig friss az áru.


A Budapesti Nagybani Piacra kerül a magyar termelői zöldségek-gyümölcsök áru kínálatának csaknem fele. A minőségről az állandó ellenőrzések mellett, a nyomon követhetőséget biztosító címkézés, és a piac szigorú szabályai is gondoskodnak. Az őstermelők és a kis gazdaságok a nemzetközi átlagnál jóval nagyobb arányban képviseltetik magukat a nagybani piacon, vagyis nem csak egészséges és friss termékekhez juthatnak a vásárlók, de segíthetik a helyi vállalkozások és őstermelők boldogulását is.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA
    Agrárszektor hírlevél
    Ne maradjon le a friss hírekről!
    Iratkozzon fel hírlevelünkre
    és járjon mindenki előtt.

    A szakértő szemével

    Támogató:
    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu