Megdöbbentő tévhitek keringenek az élelmiszerekről: itt az igazság?
Új, szemléletformáló kampányt indított az Agrárkamara Szécsi Zoltán olimpiai bajnok részvételével.
Új, szemléletformáló kampányt indított az Agrárkamara Szécsi Zoltán olimpiai bajnok részvételével.
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság 2025-ben is folytatja szemléletformáló kampányát.
Elindította fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum a nyári grillszezonra.
2025-ben is elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány Magyarországon.
20 ezer forint is lehet egy kiló galambhús, és egyelőre úgy tűnik, nem tudja meghódítani külföldet, pedig vannak rá próbálkozások.
A „Kapj rá!” kampány 2013 és 2020 között 24%-kal növelte a halfogyasztást Magyarországon.
A vadhúst többek között magas fehérjetartalom, jelentős B- és E-vitamin, valamint ásványi anyag-tartalom jellemzi.
A hársméz népszerűsítéséért indított kampányt az Agrárminisztérium, az AMC és az OMME.
Van rá esély, hogy drágul a tojás az aszály miatt - a tojásnépszerűsítő kampány második éve zajlik, fő célja a fogyasztás ösztönzése.
A cukortermeléshez betakarított termény mintegy felét az RCH fuvarozza vasúton, így a tavalyihoz képest tovább csökken a közúti szállítás aránya.
Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozási kampány a Magyar Cukor Zrt. kaposvári gyárában
2026-ra a téves információk terjedése jelentheti a legfontosabb kockázatot egyes szakértők szerint.
Franciaország októberben kezdi meg a madárinfluenza ellen a második oltási kampányt.
Magyarország is részt vesz a májusban induló európai élelmiszer-biztonsági kampányban.
A sisakos sáska különleges fej- és csápformája révén összetéveszthetetlen más hazai fajokkal.
Franciaországban hamarosan megkezdődik a második, madárinfluenza elleni vakcinázás.
A vásárlók úgy vélik, hogy a Rögös túró Hungarikum, csak Magyarországon kapható és csak Magyarországon gyártják.
2024 januárjában a Nébih ismét igazolta a veszettség vírust Szabolcs-Szatmár Bereg megyében.
Sikeresen lezárult az európai bárány- és juhhús promóciós kampány Magyarországon és Spanyolországban.
Kiváló minőségű mézet termelnek a magyar méhészek, mégsem kell a hazai fogyasztóknak.
A talajtípus meghatározza a kert adottságait, de némiképp módosítható, van lehetőség korrekcióra.
Nem alakult jól a tavalyi év a piacon, de a cégcsoport így is milliárdos nagyságrendű adózott eredményt tudott elérni.
Pluszos és mínuszos eredményeket is mutattak a Bonafarm Csoport cégei, a Hungeritnél egészen a drámai veszteség.
Voltak itt-ott visszaesések, de továbbra is stabilan pozitív nyereséget hoznak a baromfis vállalatok itthon.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.
CLAAS ROLLANT és VARIANT: két út, egy cél – tökéletes bála, kompromisszumok nélkül