Rengeteg magyar veszi ezeket a söröket itthon: megőrülnek értük
A kisüzemi sörfőzdék lehetnek a sörkultúra megújításának motorjai Magyarországon.
A kisüzemi sörfőzdék lehetnek a sörkultúra megújításának motorjai Magyarországon.
Új, szemléletformáló kampányt indított az Agrárkamara Szécsi Zoltán olimpiai bajnok részvételével.
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság 2025-ben is folytatja szemléletformáló kampányát.
Elindította fogyasztásösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum a nyári grillszezonra.
2025-ben is elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány Magyarországon.
20 ezer forint is lehet egy kiló galambhús, és egyelőre úgy tűnik, nem tudja meghódítani külföldet, pedig vannak rá próbálkozások.
A „Kapj rá!” kampány 2013 és 2020 között 24%-kal növelte a halfogyasztást Magyarországon.
A vadhúst többek között magas fehérjetartalom, jelentős B- és E-vitamin, valamint ásványi anyag-tartalom jellemzi.
A hársméz népszerűsítéséért indított kampányt az Agrárminisztérium, az AMC és az OMME.
Van rá esély, hogy drágul a tojás az aszály miatt - a tojásnépszerűsítő kampány második éve zajlik, fő célja a fogyasztás ösztönzése.
A cukortermeléshez betakarított termény mintegy felét az RCH fuvarozza vasúton, így a tavalyihoz képest tovább csökken a közúti szállítás aránya.
Elkezdődött a cukorrépa-feldolgozási kampány a Magyar Cukor Zrt. kaposvári gyárában
2026-ra a téves információk terjedése jelentheti a legfontosabb kockázatot egyes szakértők szerint.
Franciaország októberben kezdi meg a madárinfluenza ellen a második oltási kampányt.
Magyarország is részt vesz a májusban induló európai élelmiszer-biztonsági kampányban.
A sisakos sáska különleges fej- és csápformája révén összetéveszthetetlen más hazai fajokkal.
Franciaországban hamarosan megkezdődik a második, madárinfluenza elleni vakcinázás.
A vásárlók úgy vélik, hogy a Rögös túró Hungarikum, csak Magyarországon kapható és csak Magyarországon gyártják.
2024 januárjában a Nébih ismét igazolta a veszettség vírust Szabolcs-Szatmár Bereg megyében.
Sikeresen lezárult az európai bárány- és juhhús promóciós kampány Magyarországon és Spanyolországban.
Bár a mezőgazdasági géppiac még nem lábalt ki az elmúlt évek visszaeséséből, a jövőt illetően már látszanak a pozitív előjelek.
Megkezdődött az agrárfinanszírozási szezon az állattartó telepeket érintő pályázati döntések régóta várt első körével.
A legtermészetesebb állapotban lévő erdőkben is folyamatosan jelen van az elhalás, amely hirtelen, illetve fokozatosan, lassú korhadás révén is bekövetkezhet.
A díjazott családi borászat már nem először kapott elismerést a szakmától.
Az időjárás és a gazdasági helyzet is egyre jobban szorongatja a magyar halászati ágazatot.
A tartós vízhiány és a továbbra is magas műtrágyaárak miatt minden olyan lehetőség felértékelődik, amely növeli a tápanyag-ellátottságot, javítja a tápanyagok hasznosulását, gyorsítja a gyökérfejlődést és fokozza a stressztűrést.
Hat egybefüggő éve Európa piacvezető repcenemesítő vállalataként* a Limagrain célja, hogy innovációinkkal és tudá-sunkkal, megbízható partnerként válaszokat nyújtsunk a repcetermesztésben felmerülő kihívásokra.
A dinnyék ízét nem csupán a napsütés és a jó fajta határozza meg, hanem egy átgondolt, évről évre fejlesztett termesztéstechnológia.