Sikeres volt a Kapj rá! kampány: érezhetően nőtt az egy főre eső halfogyasztás

Sikeres volt a Kapj rá! kampány: érezhetően nőtt az egy főre eső halfogyasztás

MTI
Közel 20%-kal nőtt a magyar halfogyasztás a Kapj rá! kampány négy évvel ezelőtti indulása óta, közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezetője pénteken a FeHoVa kiállításon.

Ondré Péter elmondta, hogy 6,7 kilogramm fölé emelkedett az egy főre eső éves halfogyasztás mennyisége. Ehhez hozzájárult a halhús általános forgalmi adójának csökkentése és az elmúlt évek gazdasági fejlődése is.

Németh István, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) elnöke szerint már eddig is eredményes volt a Kapj rá! kampány, elsősorban az ismeretterjesztés terén, hiszen olyan halfeldolgozási módokat és könnyen elkészíthető recepteket mutathattak be, amelyekkel sokak kedvét meghozták a halételek elkészítéséhez.

Március 3-án rendezi meg Agrárium 2020 című évindító konferenciáját Kecskeméten a Portfolio Csoport. A konferencia a gyakorlatias szempontokat figyelembe véve ad választ a gazdasági döntéseknél felmerülő fontos kérdésekre. Ha tájékozott akar lenni az új évben, ne hagyja ki az Agrárium 2020 konferenciát március 3-án Kecskeméten!

 

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?