AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A hazai halágazat akkor tud sikeresen fejlődni, illetve az egészség szempontjából is fontos húsféle, akkor kerülhet be széles körben a fogyasztásba, ha a vásárlók nem csak karácsonykor, hanem egész évben keresik a halat - mondta Ondré Péter a Portfolio Agrárszektor 2019 konferencián. Hozzátette, az AMC halfogyasztást ösztönző kampánya sikeres évet zárt, 10 százalékkal, 5,6 kilogrammról, 6,3 kilogrammra nőtt egy év alatt a fogyasztás Magyarországon és további fogyasztás növekedést hozott a 2019-es esztendő is. A szakember szerint ez az áfacsökkentésnek, a vásárlói erő növekedésének, illetve a kampány hatásának tudható be.
Ondré Péter kiemelte, hogy szeretnék folytatni a halfogyasztást ösztönző kampányt, emellett sertéshúsfogyaszást ösztönző kampányt is terveznek, az afrikai sertéspestis (ASP) miatt ugyanis fontos exportpiacokat vesztett Magyarország, és ennek pótlásában akkor lehetünk sikeresek, ha belföldön találjuk meg a kieső mennyiség felvevő piacát. Tervezik továbbá a zöldség-gyümölcs fogyasztását ösztönző, illetve a mézfogyasztást ösztönző kampányok folytatását is, valamint egyéb húságazati kampányokra is lehet majd számítani a jövőben - tette hozzá.