Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá
Tíz kiállító részvételével vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán.
Tíz kiállító részvételével vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán.
Jól látszik, hogy a külföldi beszerzők kíváncsiak a magyar termelőkre és a magyar termékekre.
Elindította dinnye fogyasztásösztönző kampányát az AMC, szeptember végéig tarthat a szezon.
Habár jelenleg a magyar élelmiszerek 95 százalékát Európába exportáljuk, komoly piacuk lehetne Ázsiában, a Közel-Keleten, és Afrika egyes régióiban is.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.
Idén ősszel is látványos szakmai és családbarát programokkal várja látogatóit az OMÉK.
A mangalica térségbéli sikerét jelzi az is, hogy a világ egyik legdrágább, prémium hústermékeket forgalmazó hentesüzlete is felvette kínálatába.
Egyre nagyobb gondokat okoz a klímaváltozás.
Magyar biotermékek mutatkoztak be a nemzetközi piacon.
A költségek drasztikus emelkedése még nagyobb drágulást hoz magával.
Alig eszik a hazai meggyet a magyarok.
Két év után újra Düsseldorfra figyelt a világ borszakmája.
Van olyan hely északon, ahol már nem kell reklámozni a hazai borokat.
Juh- és bárányhúst népszerűsítő kampány indul hamarosan.
Megnyílt a Sirha Budapest Nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítás.
Európa legnagyobb méhes tárlatát rendezik be a Természettudományi Múzeumban.
Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója.
Rekordszámú kiállító a dubai élelmiszeripari szakkiállítás magyar standján.
Kampány indult sertéshúsfogyasztás népszerűsítésére.
Folyamatosan növekszik a halfogyasztás.
A talajtípus meghatározza a kert adottságait, de némiképp módosítható, van lehetőség korrekcióra.
Nem alakult jól a tavalyi év a piacon, de a cégcsoport így is milliárdos nagyságrendű adózott eredményt tudott elérni.
Pluszos és mínuszos eredményeket is mutattak a Bonafarm Csoport cégei, a Hungeritnél egészen a drámai veszteség.
Voltak itt-ott visszaesések, de továbbra is stabilan pozitív nyereséget hoznak a baromfis vállalatok itthon.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.
CLAAS ROLLANT és VARIANT: két út, egy cél – tökéletes bála, kompromisszumok nélkül