Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá

Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá

agrarszektor.hu
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt az Agrármarketing Centrum (AMC) a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en. A tokiói seregszemle nagy népszerűségnek örvend a magyar kiállítók körében, a Covid-járvány miatti kényszerszünet okán azonban négy év után szervez ismét közösségi standot a Társaság. A kiállítási megjelenésen túl üzletember találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szervezett az Agrármarketing Centrum a Tokiói Magyar Nagykövetséggel együttműködve, tizenkét hazai cég, és mintegy nyolcvan külföldi beszerző számára.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Figyelemreméltó a magyar termékek iránti érdeklődés a japán piacon, éppen ezért örvend kiemelt népszerűségnek a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital tematikájú szakkiállítása a magyar cégek körében. Az eseményen 2019-ben 94 országból 3 316 kiállító mutatta be a termékeit a 85 000 látogató részére. A 2023. március 5-8. között zajló seregszemlén az Agrármarketing Centrum által üzemeltetett közösségi standon többek között fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mézeket, kacsa és libahúst, borokat, szárított organikus zöldségporokat, sajtokat, cukor és gluténmentes gabonaszeleteket, pálinkákat ajánlanak a külföldi importőrök figyelmébe - írja közleményében az AMC.

A kiállítási megjelenés mellett a Tokiói Magyar Nagykövetségen üzletember találkozót szerveztek a Hungarian Food Business Program keretében tizenkét hazai cég és mintegy nyolcvan külföldi beszerző, disztribútor részvételével. Az ilyen alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek az exportképes hazai cégek számára, hogy üzleti kapcsolatokat építsenek a térségben. A japán piac kifejezetten érdeklődik például a kacsa és libahús, valamint a különböző organikus termékek iránt.

A kiállításon folyamatosan veszi nyilvántartásba a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi szakmai beszerzőket az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) adatait tartalmazza.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?