Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá

Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá

agrarszektor.hu
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt az Agrármarketing Centrum (AMC) a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán, a Foodex-en. A tokiói seregszemle nagy népszerűségnek örvend a magyar kiállítók körében, a Covid-járvány miatti kényszerszünet okán azonban négy év után szervez ismét közösségi standot a Társaság. A kiállítási megjelenésen túl üzletember találkozót és élelmiszeripari szemináriumot is szervezett az Agrármarketing Centrum a Tokiói Magyar Nagykövetséggel együttműködve, tizenkét hazai cég, és mintegy nyolcvan külföldi beszerző számára.

Rangos agrárdíjak az Agrárszektor Konferencián!

A Portfolio Csoport az idén 12. alkalommal rendezi meg siófoki Agrárszektor Konferenciáját, amely az ágazat egyik legnagyobb és legjelentősebb szakmai eseményének számít. A december 4-5-i kétnapos rendezvényen immár 10. alkalommal adjuk át 9 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen szeptember 15-ig!

Figyelemreméltó a magyar termékek iránti érdeklődés a japán piacon, éppen ezért örvend kiemelt népszerűségnek a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital tematikájú szakkiállítása a magyar cégek körében. Az eseményen 2019-ben 94 országból 3 316 kiállító mutatta be a termékeit a 85 000 látogató részére. A 2023. március 5-8. között zajló seregszemlén az Agrármarketing Centrum által üzemeltetett közösségi standon többek között fagyasztott zöldségeket és gyümölcsöket, mézeket, kacsa és libahúst, borokat, szárított organikus zöldségporokat, sajtokat, cukor és gluténmentes gabonaszeleteket, pálinkákat ajánlanak a külföldi importőrök figyelmébe - írja közleményében az AMC.

A kiállítási megjelenés mellett a Tokiói Magyar Nagykövetségen üzletember találkozót szerveztek a Hungarian Food Business Program keretében tizenkét hazai cég és mintegy nyolcvan külföldi beszerző, disztribútor részvételével. Az ilyen alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek az exportképes hazai cégek számára, hogy üzleti kapcsolatokat építsenek a térségben. A japán piac kifejezetten érdeklődik például a kacsa és libahús, valamint a különböző organikus termékek iránt.

A kiállításon folyamatosan veszi nyilvántartásba a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi szakmai beszerzőket az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program. A program digitális platformja, a Hungarian Food Business katalógus már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékét, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) adatait tartalmazza.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Kramer szerviz KITE alapokkal (x)

A gépek megítélését a műszaki tartalmon túl nagyban meghatározza, hogy karbantartás és meghibásodás esetén a javításuk milyen hatékonysággal történik.

Támogatott tartalom

Új termék a Hungrana portfolióban (x)

Hazánk egyik legnagyobb kukoricafeldolgozó vállalata az elmúlt időszakban is előre tekintett, a fejlesztések eredményeképpen új termékkel bővíti portfolióját.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
Sustainable World 2024
Egy konferencia a jövő vállalatainak
Fókuszban a KKV versenyképesség - Herceghalom
Ingyenes KKV rendezvény Herceghalmon
EZT OLVASTAD MÁR?