Német mezőgépgyártók az idegengyűlölet ellen

agrarszektor.hu
Németországban 50 családi vállalkozás inti a vásárlóit arra, hogy üzemeikben nap mint nap számos külföldi származású alkalmazott munkája járul hozzá ahhoz, hogy termékeik eljussanak az értékesítési pontokra. Az olyan óriásoknak, mint a Claas, égető szükségük van a határokon kívülről érkező munkásokra.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Újságokban (Handelsblatt, Süddeutsche Zeitung, Frankfurter Allgemeine Zeitung, Die Welt) és plakátokon tette közzé 50 családi tulajdonban lévő mezőgépgyártó vállalkozás - köztük a Magyarországon is jól ismert Claas, Horsch, Krone, Lemken, Stihl és a BPW Achsen - szlogenjét, amely így szól:  "Made in Germany - Made by Vielfalt" (Készült Németországban - Készült a sokszínűség révén), amely az idegenekkel szembeni toleranciára és nyitottságra hívja fel a figyelmet, ellensúlyként az országban és Európában egyre inkább elharapódzó gyűlölettel szemben. Az apró betűk a szlogen alatt arra emlékeztetik az embereket, hogy nap mint nap külföldi származású alkalmazottak sokasága dolgozik azért, hogy a cég termékei eljussanak a vásárlókhoz.

"Mi a Claas-nál úgy gondoljuk, hogy plusz értéket hoz a vállalkozásunkba az, hogy különböző kultúrákból származó emberek dolgoznak együtt a gépeinken. Örülünk a külföldi munkavállalók értékes munkájának“ - hangsúlyozza Hermann Lohbeck, a Claas-konszern vezetőségi szóvivője.

Nemcsak a Claas mondhatja el magáról, hogy sok külföldi, vagy külföldi származású, de már Németországban született és asszimilálódott dolgozót alkalmaz a gyáraiban. Ezek a családi tulajdonban álló óriáscégek igyekeznek a dolgozói kollektívát is családiasan kialakítani. A külföldiek hasonló javadalmazásban és juttatásokban részesülnek, mint a német kollegáik, valamint ösztöndíjakkal segítik a tanulásukat, támogatják a kulturális rendezvényeiket, megemlékeznek a jeles ünnepeikről. Vallják, hogy a folyamatos, hiteles és őszinte párbeszéd segíthet a rossz irányt vett hangulat javításában, a világ felé nyitott Németország megerősítésében.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. április 20. 14:01
Pénzcentrum  |  2024. április 20. 06:55