AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Mint ismeretes, a KITE Zrt. az év egyik legnagyobb vállalatfelvásárlási sztorijának főszereplője volt. Az agrárintergrátorért milliárdosok küzdöttek, hiszen komoly a tét. A hazai agrárintegrátori piac újrafelosztáson megy keresztül, aminek egyik jelentős lépése a KITE és piaci pozícióinak megszerzése. Mádi Zoltán, a cég vezérigazgató-helyettese a Portfolio.hu Agrárszektor 2014-2020 Konferencián az átalakuló intergátori piacról és a KITE Zrt. 2013 évi eredményeiről beszélt.
Mádi az integrátori piac jelentős átalakulására számít. Úgy véli, hogy most esély van arra, hogy a KITE nagyon erős pozíciója változzon, és új, komoly szereplők jelenjenek meg a piacon. Meglátása szerint egy multinacionális cég, a Cargill, valamint az IKR Agrár Kft., és egyéb, más ágazatokban érintett cégek is belépnének erre a piacra. A verseny mind a termelőknek, mind maguknak az integrátori szereplőknek is jót tesz majd - vallja Mádi.
A vezérigazgató-helyettes kifejtette, hogy a társaság idei eredményei a tavalyi évhez hasonlóan alakulnak. Az árbevétel eléri a 200 milliárd forintot (2012-ben kb. 199 milliárd forint volt), a belső struktúra viszont jelentősen változott: a terménykereskedelem esetében a jelentős világpiaci áresés miatt a tavalyi évben regisztrált azonos mennyiségű áru kereskedelme 10 milliárd forinttal kevesebb árbevételt jelent, szemben pl. a gépkereskedelemmel, ahol a piac jelentősen növekedik ma Magyarországon. Ebben a szegmensben a korábbi 20, 8 milliárd után idén 28 milliárd forint árbevételt sikerült realizálnia a cégnek. Az adózott eredmény az előző évhez hasonlóan idén meghaladja a 3 milliárd forintot.