AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Tönnies Németország legnagyobb sertésvágóhídja, felvásárlási árai egész Európában mérvadónak számítanak, a hazai vágósertés értéke is ezekhez igazodik.Tavaly a vállalat tovább tudta növelni piaci részesedését Németországban. Anyagilag mégsem a legfényesebben sikerült számára az év: 3,6 százalékkal csökkent a bevétele az előző évhez képest, és "szerény" 6,65 milliárd eurónál állt meg. Az ok a sertéshús árának általános esése volt, ami piaci versenytársait is hasonlóképpen érintette. Egy sajtótájékoztatón a cégvezető, Andreas Ruff, arra szólította fel a teljes élelmiszerláncot, hogy vessenek véget az árháborúnak egymással, és honorálják jobban a termelők erőfeszítéseit.
A céginformációk alapján a Tönnies 2018-ban 20,8 millió sertést vágott, ami egy százalékkal haladta meg az előző évi mennyiséget.
A Tönnies úgy tudta növelni a teljesítményét, hogy eközben Németországban 2,5 százalékkal csökkent a vágások száma. Szarvasmarhákból is két százalékkal növelte a teljesítményét a német vállalat, és ezzel elérte a 440 ezres darabszámot, eközben a szövetségi állam egészére itt is a csökkenés volt a jellemző.
A Tönnies átvizsgálta a telephelyeit, és ezekből négyet be is zárt tavaly (Herzebrock, Beckum, Nohra és Verl területén). Más telephelyeken pedig fokozta a specializációt. Gütersloh-ban például egy nemespenészes technológiát alakítottak ki, Landsberg am Lech-ben tradícionális receptekre álltak át, és újabb márkákkal is piacra léptek. A cég 2016-ban megszerezte a dán Tican-csoportot, de Franciaországban, Lengyelországban is terjeszkedik, Nagy-Britanniában pedig piacvezetőnek számítanak a szegmensben. Azért, hogy az állatok kíméletes vágásával kapcsolatban eloszlassák a fogyasztói kételyeket, valamennyi vágóhídjukat be akarják kamerázni - hasonlóan a brit és a skót törekvésekhez.