Egyre több ilyen zöldség van a magyar boltokban: ez nem mehet így tovább
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
Minden hónapban óriási veszteséget jelent a vállalatnak az intézkedésben előírtaknak való megfelelés.
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
Egyre több magyar választja a sajátmárkás élelmiszereket a gyártói márkákkal szemben.
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Hódítanak a kereskedelmi láncok saját márkái.
A fogyasztók szerint nem rossz a minőség.
Kivonta a forgalomból a kifogásolt terméket a dm.

Az új technológiák, a vetésszerkezet tudatos átalakítása és a fiatalabb generációk szakmai felkészültsége mind kulcsa lehet a fenntartható működésnek.
Az agrárexport értéke 7,4 százalékkal mérséklődött, az import lényegében változatlan maradt, így az egyenleg 32 százalékkal gyengült.
A finomított cukor kerülése egyre inkább a figyelem középpontjába kerül az egészségtudatos táplálkozásban.
Érkeznek a támogatói okiratok, jelentős beruházások pörgethetik fel az agráriumot és az élelmiszeripart.
A késő ősz és a kora tavasz - amikor a fákon nincs lomb - ezek az ideális időszakai a szabad gyökerű gyümölcsfa oltványok ültetésére.
A New Holland traktorai új dimenziót nyitnak az állattartó gazdaságok számára: kompakt méret, nagy teljesítmény és sokoldalú alkalmazhatóság a hatékony munkavégzésért.