Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!
Jelentkezzen vagy jelölje kollégáját, barátját, ismerősét a Portfolio Agrárdíjaira!
A decemberi Agrárszektor konferencián immár 11. alkalommal adjuk át 10 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.
Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!
A sajátmárkás élelmiszereknél, illetve élelmiszereredetű termékeknél vezet az állateledel 58 százalékkal, amit az étolaj 53 százalékkal és a tejföl 42 százalékkal követ - derül ki a Nielsen piackutató adataiból. A Nielsen kutatása szerint a válaszadók 41 százaléka vélekedik úgy, hogy a sajátmárkás árucikkek minősége nem marad el a gyártói márkáktól. Ennek is betudható, hogy a saját márkás élelmiszerek aránya tavaly már elérte a 29 százalékot, és 497 milliárd forintos forgalmat ért el.
A piackutató tájékoztatása szerint a kereskedelmi márkák népszerűsége globálisan felívelőben van, a kereskedők terjeszkedési stratégiájukban mind nagyobb hangsúlyt fordítanak saját márkáik megjelentetésére az online és offline csatornákon egyaránt. Európában a globális átlaggal szemben is magasabb a kereskedelmi márkák értékbeli piaci részesedése, mivel a 17 százalékos világátlaggal szemben 31 százalék volt 2016-ban.