Egyre több magyar mond le ezekről az élelmiszerekről: mi történik itt?
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
Egyre több magyar választja a sajátmárkás élelmiszereket a gyártói márkákkal szemben.
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Hódítanak a kereskedelmi láncok saját márkái.
A fogyasztók szerint nem rossz a minőség.
Kivonta a forgalomból a kifogásolt terméket a dm.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
A szakértő szerint a 2025-ös év még az előzőnél is gyengébb lehet, hacsak nem jönnek ki hamar az új pályázati kiírások.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.