Egyre több ilyen zöldség van a magyar boltokban: ez nem mehet így tovább
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
Minden hónapban óriási veszteséget jelent a vállalatnak az intézkedésben előírtaknak való megfelelés.
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
Egyre több magyar választja a sajátmárkás élelmiszereket a gyártói márkákkal szemben.
Minden eddiginél nagyobb standdal jelenik meg az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán.
Minden eddiginél nagyobb standdal vesz részt az Agrármarketing Centrum a Kereskedelmi Márkák Kiállításán Amszterdamban.
Hódítanak a kereskedelmi láncok saját márkái.
A fogyasztók szerint nem rossz a minőség.
Kivonta a forgalomból a kifogásolt terméket a dm.
A gyökérzöldségek nemcsak rendkívül táplálóak, de a konyhában is sokoldalúan felhasználhatók.
Ha néhány dologra odafigyelünk, sok hibát elkerülhetünk, amiért hálásak lesznek a növények is.
2025 augusztusában a magyar gazdák 22,7 százalékkal több traktort vettek, mint egy évvel korábban.
Korábban a magyar búza kiválónak számított, ma azonban a hazai termés döntő része már csak a kommersz kategóriába esik.
2025-ben lesz tizenegyedik éve, hogy a siófoki Portfolio Agrárszektor Konferencián kiosztjuk a Portfolio Agrárdíjakat.
Egy veteményeskerttől sokkal többet kaphatunk, mint a szendvicsekre kerülő friss uborka, paprika vagy paradicsom.