Hiányosságok a bormarketing területén

agrarszektor.hu
Hiába újult meg tavaly a nagyobb bormarketing-kampányok szervezeti egysége, továbbra is követhetetlenül működik a rendszer.

Nemrégiben például Hajós András vezetésével zajlott le egy 60 millió forintból létrejött, a magyar fröccsborokat népszerűsítő kampány, valamint útjára indult az úgynevezett Fröccsbusz. Az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai tanácsadója, Tóth Gedeon szerint "le kell választani" a fröccshöz kapcsolódó pejoratív asszociációkat, hiszen a fröccs is lehet minőségi.

Sok borász azonban megkésett kampánynak nevezte ezt a kezdeményezést, hiszen úgy vélik, logikusabb lett volna az országban zajló nagyobb fesztiválok idejére időzíteni, mára viszont a nagy részük véget ért (kivéve a Sziget Fesztivál.) A tavaly novemberben indult átszervezések a bormarketing területén, melyekben a Vidékfejlesztési Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Bormarketing Bizottság vett részt, csak idén kora nyárra fejeződtek be, ekkorra írták ki a pályázatokat is. Késés tehát volt, emiatt a főétel mellé magyar borokat fél áron kínáló éttermi akcióra már csak két napon keresztül lesz lehetőség ősszel. Ennek ellenére új fajta pályázatokat is kiírták, ilyen például az alföldi borokat népszerűsítő pályázat.

 

forrás: vilaggazdaság.hu

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?