Sajtóközlemény: A nyugat-dunántúli régió 100 legnagyobb adózója között a Matusz-Vad Zrt.

agrarszektor.hu
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Nyugat-dunántúli Regionális Adó Főigazgatóságának hivatalos tájékoztatása szerint a győri székhelyű, fagyasztott élelmiszerkereskedelemmel foglalkozó Matusz-Vad Zrt. bekerült a nyugat-dunántúli régió legnagyobb cégei közé.

Agrárium 2023 konferencia

Az évkezdet egyik legfontosabb rendezvénye Kecskeméten: a konferencia célja, hogy bemutassa azokat a legjelentősebb támogatási, jogszabályi, finanszírozási, piaci, innovációs és gépesítési változásokat, amelyek alapvetően meghatározhatják az ágazati vállalkozások 2023-as tevékenységét. Minden hazai agrárszereplőnek elengedhetetlen információs forrás!

Az adóhivatal közreműködésével készülő, a Nyugat-dunántúli Régió valamint a megyék gazdasági helyzetét bemutató elemzéseket tartalmazó kiadvány összesített megyei és régiós bevallási adatok felhasználásával készíti el a régió és az egyes megyéi legjelentősebb vállalkozásainak listáját. A 2010. évről benyújtott társasági adóbevallásban közölt adatok alapján az értékesítés nettó árbevétele szerint rangsorolták a vállalkozásokat és választották ki a régió száz legjelentősebb vállalkozását.

Hasonlóképpen Győr-Moson-Sopron, Vas és Zala megye 50 legnagyobb társaságát. A hivatal nyilvántartása szerint a tavalyi évben 6,4 milliárd forintos árbevételt elkönyvelhető Matusz-Vad Zrt. szerepel a Nyugat-dunántúli Régió TOP 100 legnagyobb, valamint a Győr-Moson-Sopron megyei TOP 50 legnagyobb adózója között a 2010. évi társasági adó bevallás adatainak rangsorolása alapján. Az elsősorban a vendéglátás kiszolgálására szakosodott, Magyarországon az egyik piacvezető, 4 európai országban több mint 6000 partnerrel rendelkező Matusz-Vad Zrt.-t az elmúlt években többek között Kisalföldi Presztízs Díjjal és Üzlet&Siker Minősített Vállalkozása díjjal is kitüntették.

Matusz-Vad Zrt.: nem csak vadhús! - exkluzív termékkínálat
Az 1994-ben egyszemélyes vállalkozásként indult, néhány Győr környéki éttermet vadhússal kiszolgáló vadfeldolgozó és -kereskedelmi egység mára egy 650 féle minőségi fagyasztott élelmiszert forgalmazó részvénytársasággá fejlődött. Sokan tévesen még ma is vadhúsforgalmazónak titulálják a Matusz-Vadat - felszínesen pusztán a tulajdonos érzelmi kötődése miatt megmaradt, eredeti és hangzatos cégnévre hagyatkozva. A tévhitekkel ellentétben azonban a Matusz-Vad Zrt. már az indulása utáni első években - felismerve, hogy a vendéglátásból számos, minőségi fagyasztott termék hiányzik még a vadhúsokon kívül -, felvette palettájára a csirke- és pulykatermékeket, a továbbiakban pedig folyamatosan - a változó igényekhez igazodva - bővítette azt.

A gasztronómiai piac fejlődő igényeinek való minél szélesebb körű megfelelni akarás eredményeként aztán a vadfeldolgozást meg is szüntette a vállalat öt évvel ezelőtt. A jelenlegi, mintegy 650 terméket kínáló, széles spektrumú portfólió részét képezik a bárány-, borjú-, csirke-, pulyka-, marha-, sertés-, kacsa-, liba-, nyúl-, vad-, füstölt húsok ugyanúgy, mint a zöldség- és burgonyafélék, édesvízi és tengeri halak, gyümölcsök, péksütemények, fűszerek vagy akár a fentebb említett speciális termékek. A vad termékek aránya a termékpaletta összlétszámán belül 4-5%-os csupán. Az olyan egyedi, kuriózumnak számító alapanyagokat, mint például a krokodil és a kenguru, a Matusz-Vad Zrt. elsőként és egyedüliként vett fel a palettájára, ugyanis a gasztronómia fejlődéséhez szükség van arra, hogy a szakácsok és háziasszonyok számára a beszállítók biztosítsák az újdonságokat, hiszen amíg például nem lehetett Magyarországon krokodilt kapni, addig ebből ételeket sem lehetett készíteni.

A Matusz-Vad Zrt. célja mindig az volt és most is az, hogy újabb és újabb alapanyagokkal, innovatív - a mindenkori partneri, piaci igényekhez alkalmazkodó - termékekkel stabil, biztos beszállítói hátteret biztosítson a vendéglátó egységeknek - s tavalyi évtől már a lakossági fogyasztóknak is - és partner legyen az ő sikerükben. A portfólió bővítésnél kiemelt szerepet kapnak a vendéglátósok számára olykor nehezen beszerezhető termékek. Ennek megfelelően a közeljövőben például exkluzív hal- és tengeri termék kínálatot fog bevezetni a Matusz-Vad Zrt.
A Matusz-Vad Zrt. legfőbb stratégiai célja, a portfólió bővítése - a meglévő termékeknél sokféle kiszerelés raktáron tartása, illetve folyamatosan új termékek bevezetése - a partnerek hatékony és ár-érték arányos vásárlását igyekszik segíteni.

Nagy felbontású képeket a cégről a www.matusz-vad.hu honlapunk Galéria/Sajtófotók menüpont alatt talál.

További információk:

Matusz-Vad Zrt.
Tanos Klaudia
marketing és PR-vezető
Tel.: 06-70-370-7073
E-mail: tanosklaudia@matusz-vad.hu
Internet: www.matusz-vad.hu

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárium 2023
A tavasz meghatározó agrárgazdasági eseménye március 21-én Kecskeméten.
EZT OLVASTAD MÁR?