SAJTÓANYAG: Újra pályázhatók a bormarketing kisprojektek támogatásai

agrarszektor.hu
A sikerre való tekintettel újra megnyitják a magyar borokat népszerűsítő hazai kisprojektek számára nyitott pályázati "ablakot".

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Bormarketing Bizottság határozata alapján ismét lehet támogatásra pályázni a magyar borok, borászok, a borkultúra hazai népszerűsítését segítő projektek számára. A mostani keretemelésnek köszönhetően további bruttó 125 millió forint áll rendelkezésre. A vissza nem térítendő utófinanszírozású támogatás mértéke akár 70% is lehet. A kiírók a tapasztalatokat is figyelembe véve törekedtek a feltételrendszer tágítására, bízva abban, hogy a több olyan sikeres projektet is támogathassanak, mint a közelmúltban megjelent hiánypótló kiadvány, a hatnyelvű borászati szótár megjelentetése.

A kiírás kisebb összegekkel (minimum félmillió, maximum három millió forint) támogatja a profilba illeszkedő marketingtevékenységeket. A lehetőség 2011 decembere óta él: Az AMC korábban már 100 millió forintot különített el kifejezetten azzal a céllal, hogy a kistermelők erőfeszítéseit támogassa.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?