Új imázsfilm készült a magyar borról: a nemzetközi piacoknak szól az üzenete
A film kiemelt hangsúlyt fektet a borturizmusra, és segít a külföldi nézőknek a magyar bornevek helyes kiejtésében is.
A film kiemelt hangsúlyt fektet a borturizmusra, és segít a külföldi nézőknek a magyar bornevek helyes kiejtésében is.
Egy új nemzetközi tanulmány szerint az ultrafeldolgozott élelmiszerek fogyasztása jelentősen növeli a korai halálozás kockázatát.
Véleményezhető a borászati termékekkel kapcsolatos tájékoztatási és promóciós tevékenységhez nyújtott támogatásról szóló agrárminisztériumi rendelet tervezete.
A nagy bevásárlóközpontok miatt a kistermelőknek egyre nehezebb a dolguk, mert kiszorulnak a piacról.
Ősszel jön az új innovációs pályázat a hazai mikro- és kisvállalkozások megsegítésére.
Indul a méhészeti ágazat idei támogatási programja, több mint 3 milliárd forintban részesülhetnek.
A befizetési kötelezettség a szakmaközi szervezet tagjaira és az ágazat más szereplőire egyaránt vonatkozik.
A tárca további három évre fenntartja a tejágazat közösségi marketingalapjának működését.
A jövőben is nagy fontossága lesz az online kommunikációnak és a megfelelő marketingnek.
Megjelentek a Tej Közösségi Marketing Alap piacszervezési intézkedés kiterjesztésének részletei.
Nagy István szerint fontos megismertetni a gyermekekkel a tej minden élettani hatását.
Alig öt év alatt megháromszorozódott a pezsgőkészítő pincészetek száma Magyarországon.
15 milliárd forintos keretösszeggel megjelent a bemutató üzemek támogatására kiírt pályázati felhívás.
Megváltoztak a közösségi agrármarketing támogatások felhasználásának feltételei.
Melyek az élelmiszeripar előtt álló legfontosabb kihívások a Kárpát-medencében? Versenyképesség, hatékonyság, fenntarthatóság, marketing?
Milliós tételben is lehet jó bort készíteni, a lényeg a stabilan magas minőségen van.
Több képzés is indul 2023-ban a kis- és közepes vállalkozások számára Debrecenben.
Évi 3 milliárd forint jut a jövőben a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására.
A marketing eszközök kibővítésére biztatta a magyar borászokat a korábbi köztársasági elnök.
Jelentkezz az állásra Magyarország piacvezető agrárgazdasági portáljához, légy te az Agrárszektor új munkatársa!
A talajtípus meghatározza a kert adottságait, de némiképp módosítható, van lehetőség korrekcióra.
Nem alakult jól a tavalyi év a piacon, de a cégcsoport így is milliárdos nagyságrendű adózott eredményt tudott elérni.
Pluszos és mínuszos eredményeket is mutattak a Bonafarm Csoport cégei, a Hungeritnél egészen a drámai veszteség.
Voltak itt-ott visszaesések, de továbbra is stabilan pozitív nyereséget hoznak a baromfis vállalatok itthon.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.
CLAAS ROLLANT és VARIANT: két út, egy cél – tökéletes bála, kompromisszumok nélkül