Ezt jó tudni - Mit jelent a tejszív-logó?

agrarszektor.hu
A tejszív-logóval ellátott, minőségi magyar tejtermékek fogyasztását ösztönzi az az államilag finanszírozott marketingkampány, amely decemberben is folytatódik. A cél az, hogy enyhítsenek a hónapok óta tartó hazai tejpiaci válságon.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), a Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében valósul meg. A cél változatlanul a tejszív-logóval ellátott tej fogyasztásának népszerűsítése és ösztönzése.

Többféle módon szólítják meg a fogyasztókat

A fogyasztókat - a gyerekektől a nagyszülőkig - tv-, rádióreklámokkal, és online kampánnyal szólítják meg, az iskolákban előadásokkal, oktatófilmmel, kiállításokkal, interaktív játékokkal népszerűsítik a tejfogyasztást. A tejszív-védjegyet a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács felügyeli, az azzal ellátott tejtermékek kizárólag magyar alapanyagból származnak és megfelelnek a hatályos élelmiszer-szabályozás kritériumainak.

Csökkenő árak, szűkülő piac

A kampány arra is szolgál, hogy segítséget nyújtson a felvásárlási árak csökkenése és a piaci lehetőségek szűkülése miatt nehéz helyzetbe jutott hazai tejtermelőknek és feldolgozóknak. Magyarországon szigorúan ellenőrzik a termelőket és a feldolgozókat, ami biztonságos terméket garantál a vásárlóknak. A megbízható és jó minőségű tej ismertetőjegye a tejszív-védjegy, amely egyre több hazai eredetű tejterméken megtalálható. A minőségi, hazai termékek fogyasztása és vásárlása munkahelyeket tarthat meg.

Megszűntek az uniós tejkvóták

A mai piaci helyzet előzménye, hogy idén áprilisban megszűnt az uniós tejkvóta-rendszer. A tejtermelés szempontjából szerencsésebb helyzetben lévő országok - például Írország, Németország vagy Hollandia -, elárasztották az uniós piacot az olcsó, dömpingáron kínált tejjel. Az ilyen értékesítéssel a magyar termelők nem tudnak versenyezni, hiába állítanak elő jó minőségű termékeket.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?