AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
Az eljárás megindítását az ügyészség Facebook-oldalán közölte egy ügyvéd levelére adott válaszaként. Az ügyvéd azért fordult az ügyészséghez, mert szerinte azzal, hogy ily módon elismerték az Ukrajnához tartozó félsziget Oroszország általi törvénytelen bekebelezését, visszaéltek hatalmukkal és súlyos kért okoztak Ukrajnának érdekei érvényesítésében.
Ukrán források szerint december 30-án a Coca-Cola a Vkontaktye orosz közösségi portálon köszöntötte fel újév alkalmából az orosz fogyasztókat. A hirdetésben közölt Oroszország-térképről azonban "lemaradt" a Krím. Ez felháborította a közösségi portál több orosz látogatóját, mire a Coca-Cola lecserélte a térképet, amin a Krímet már orosz területként tüntette fel.
Ez viszont Ukrajnában okozott felháborodást. A cég ukrajnai képviselete ezután nyilvánosan bocsánatot kért a "félreértésért", és leszögezte, hogy "nem foglalkoznak politikával, csakis minőségi üdítőitalok gyártásával". Végül a mindkét oldalon felháborodást okozó hirdetményt eltávolították internetes oldalaikról.
A Coca-Cola után január elején a Pepsi követte el azt, hogy honlapján a Krím félszigetet is "belerajzolta" Oroszország térképébe.