Borbár túra: így népszerűsítik a magyar borokat

agrarszektor.hu
A budapesti borbárokban, borozókban népszerűsíti a hazai borfogyasztást a Magyar Turisztikai Ügynökség. A június 8-i borbár túra kedvezményes árú borokkal és az egyes tájegységek jellegzetes boraival várja a vendégeket - nem titkoltan a minőségi magyar gasztronómia iránt nyitott fiatalokat.

Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!

Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!

Csoportos kedvezmények már 2 főtől: 2 fő jelnetkezése esetén, 10%, 3 fő estén 15%, 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezmény! A kistermelők és fiatal gazdák pedig most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! 

Borbár túrával népszerűsíti a hazai borokat Budapesten a Magyar Turisztikai Ügynökség. A június 8-i rendezvény 22 magyar borvidéket mutat be - hangzott el a szerdai beharangozó sajtótájékoztatón. A különleges túra célja a magyar borok ismertségének növelése és a hazai gasztro-és borturizmus erősítése. Ezen az estén minden borbárban egy borvidék vendég lesz, a bárokban a vendégül látott borvidékek három borát 22 százalék kedvezménnyel lehet megvásárolni.

A borturizmus az egyik legdinamikusabban fejlődő ága a turizmusnak, ma már divatossá vált borvidékekre utazni, ott hosszabb-rövidebb időt eltölteni - vélik a szakemberek. Ez egyértelműen a minőségi borfogyasztás, illetve a magas színvonalú gasztronómia iránti igény növekedését jelzi, ugyanakkor fontos a bormarketing és a regionális turizmus szempontjából is. A szakemberek szerint figyelemreméltó, hogy a fiatalabb generáció is kimondottan nyitott ezekre a lehetőségekre. Turisztikai szempontból - a szakmai becslések szerint - Villány, Tokaj és Eger a legnépszerűbb borvidékek.

E nyitottság nagy részben a borbárok népszerűségének köszönhető - mondta Gere Andrea villányi borász. Tapasztalatai szerint a borászatokat egyre több huszonéves, harmincas éveinek elején járó érdeklődő, baráti társaság keresi fel, akiknek egyre erősebb a kötődése a minőségi magyar bor iránt. A borászatokhoz való kötődés pedig a későbbiekben megjelenik a borvásárlásnál is. Egy másik fiatal borász, a szekszárdi ifj. Heimann Zoltán szerint a borbárok átrendezték a piacot, sok feltörekvő, kevéssé ismert márkát lehet ezekben megtalálni - Magyarországról és külföldről egyaránt.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

A KWS mátrix bevált a gyakorlatban! (x)

Komoly kukoricatermesztési megpróbáltatás volt az idei évjárat a Zsámbéki-medencében is. A KWS TOP4 kockázatkezelési rendszere 230 hektáron bizonyította átlag feletti képességét Pátyon.

EZT OLVASTAD MÁR?