Az USA-ban népszerűsítik a Tokaji Aszút

MTI
Elindult ″Az aszú éve″ kampány az Amerikai Egyesült Államokban, ahol a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd. A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a magyar borokra és így bejussanak az észak-amerikai piacra.

Rangos Agrárdíjak az Agrárszektor 2025 konferencián!

Jelentkezzen vagy jelölje kollégáját, barátját, ismerősét a Portfolio Agrárdíjaira!

A decemberi Agrárszektor konferencián immár 11. alkalommal adjuk át 10 kategóriában rangos agrárdíjainkat, amelyekre az ágazat bármely kiemelkedő szakmai munkát végző szereplője pályázhat, illetve nevezhető.

Nevezzen Ön is szeptember 15-ig!

A magyar borokat, leginkább pedig az aszúféléket népszerűsítik majd egy éven keresztül Amerikában, elindult ugyanis az "Az aszú éve" kampány. A megnyitó rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő és -forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem 30 étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is - írja az MTI.

A Magyar Turisztikai Ügynökség és a Vinum Tokaj International együttműködésének keretében hat tokaji borászat - a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház és a Royal Tokaji - mutatkozott be a rendezvényen. Az egy évig tartó kampány célja, hogy figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

Majd a mázsa megmondja! (x)

KWS repcehibridek: piacvezető stabilitás, modern genetika és kiemelkedő terméseredmények 2025-ben is.

EZT OLVASTAD MÁR?