AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A Kantar Worldpanel 2018-as adatai azt mutatják, hogy a mennyiséget tekintve már csak 5 százalékos a friss batáta piaci részesedése Nagy-Britanniában, miután tavaly 5 százalékponttal esett a forgalma. Ez óriási zuhanás a három évvel ezelőtti 40 százalékos piaci részesedéshez mérten. Ezzel párhuzamosan 3 százalékkal bővült a friss burgonya mennyiségének értékesítése.
Tavaly 74 millió fontot költöttek a britek a batáta behozatalára. A brit Mezőgazdasági és Kertészeti Fejlesztési Tanács (Agriculture and Horticulture Development Board, AHDB) által végzett kutatás szerint a batáta volumencsökkenése a fogyasztói szokások változása miatt következett be. A felmérés eredményei azt mutatták, hogy annak ellenére, hogy a fogyasztók 62 százaléka az édesburgonyát egészségesnek tartja, az igazi brit krumpli sokoldalúbban készíthető el, és - ami szintén fontos - később éhezik meg tőle az ember. Az AHDB elemzője, Kim Malley azért azt is hozzátette, hogy krumpli alacsonyabb ára is közrejátszott a burgonya-értékesítés növekedésében. Úgy látszik, vékonyabb lett a britek pénztárcája.
Az szervezet fogyasztói kampánya a hazai farmerek támogatására indult, és előtérbe helyezte a burgonya előnyeit a batátával szemben, például ami az elkészítés egyszerűségét illeti, és buzdította a fogyasztókat, hogy osszák meg saját krumplis ételreceptjeiket.