Egyre több borvidék áll elő régiós márkával

agrarszektor.hu
A harmadik alkalommal megrendezett Winelovers River Night-on 25 borászat borait kóstolhatták, akik kihajóztak csütörtök este a Vigadó térről egy kétórás budapesti sétahajózásra. Ezúttal azonban nem csak a pincészeteké volt a főszerep, hanem három olyan régiós bormárkáé, amelyekkel az adott régió borászai a borvidék arculatát akarják megmutatni is jobban megismertetni a fogyasztókkal.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Budapest hajó csütörtök este 7 órakor indult a Vigadó térről, több mint 20 borászat képviselőivel, és a fedélzetet megtöltő borkedvelőkkel. Az alsó szinten a fehér borok kaptak helyett, jobb oldalon a BalatonBor-os pincészetek, bal oldalon a PH-Érték-et tömörítő borászatok. Előbbiről már többen hallhattak, utóbbi viszonylag friss, 2018-as kezdeményezés, amely Pannonhalmi Borvidék borát és pincészetiet hivatott megismertetni a borkedvelőkkel. A régiót szinte kizárólag a Pannonhalmi Főapátság pincészetével azonosítják, ezért hozták létre a BalatonBor mintájára a PH-Érték brandet - amely mögött a Pannonhalmi mellett 5 pincészet (Cseri, Hangyál, Herold, Pécsinger és Tar) és egy marketingkommunikációs cég áll - , hogy az egyedi termelői térnyeréssel szemben, közös borvidéki összefogással növeljék a térség népszerűségét.

 

 

A BalatonBor az első termelői összefogásra épülő régiós bormárka Magyarországon, amihez bármelyik régiós pincészet csatlakozhat, ha megfelel a feltételeknek. Ezért jóval több pincészetet tömörít, amelyek közül most csak néhány képviseltették magukat, hogy egyenlő eséllyekkel küzdjenek meg a kóstolók figyelméért, mint a pannonhalmi borok.

 

 

A felső fedélzeten kaptak helyet a villányi vörösborok, amelyek a REDy márkanév alatt hirdetik a térség jó hírét. A brand a borvidék Y-generációs közösségi bisztróbora, amely nem csak könnyed és fiatalos, hanem az alkotók kommunikációja szerint vagány és izgalmas is. A bor karakterét a portugieser határozza meg, de a házasításban megjelenhetnek blauburger, zweigelt, kékfrankos, kadarka és más villányi honos fajták is. De ha valaki egy-egy pincészet saját, nem a régiós brand égisze alatt készült alapborát szerette volna megkóstolni, arra is lehetősége volt, mindkét szinten.

A Winelovers River Night vol.3. médiatámogatója a Portfolio Csoport.
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?