AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A 2021-es, számos rendkívüli körülménnyel nehezített évben (megnövekedett szállítási költségek, szállítókonténer-hiány, Brexit, koronavírus-járvány) is 1%-kal nőtt a holland zöldség-gyümölcs export értéke - írta meg a FruitVeB a GroentenFruit Huis ernyőszervezet adatai alapján. A 13,1 milliárd eurós kivitel 95%-a európai országokba irányult, és míg a friss gyümölcsök exportjának értéke a 2020-as szinten maradt, a friss zöldségeké csaknem 2%-kal nőtt.
Továbbra is Németország a hollandok legjelentősebb partnere (4,9 milliárd euró), a képzeletbeli dobogó másik két fokára pedig Belgium (1,2 milliárd euró) és az Egyesült Királyság (1,1 milliárd euró) állhat fel. A friss zöldségek és gyümölcsök exportja Belgium felé 7%-os növekedést mutatott, míg az Egyesült Királyságba szállított áru értéke 12%-kal csökkent. Szintén a GroentenFruit Huis adatai szerint a koronavírus-járvány második évében 3%-kal nőtt Hollandiában a belföldi zöldség-gyümölcs fogyasztás. A háztartások által vásárolt vagy rendelt, otthon fogyasztott mennyiség 3%-os emelkedést mutatott, ám a házon kívül, vendéglátóipari egységekben fogyasztott volumen 2%-os növekedésével elmaradt a várakozásoktól.
Az ernyőszervezet szerint a koronavírus-járvány alatt az egészséges táplálkozás szerepe, jelentősége megnőtt Hollandiában, ez az otthoni fogyasztás növekedésének oka, viszont a lezárások miatt a vásárlók időszakosan nem járhattak vendéglőkbe. Így fordulhatott elő, hogy 2020-as bázishoz képest a 2%-os növekedés jól mutat ugyan, de a 2019-es HoReCa-volumenhez képest ez még mindig 40% körüli visszaesést jelent.