Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!
Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén!
A mindent átható bizonytalanság nagymértékben befolyásolja a márkahűséget is, így fontos, hogy a márkák felelősségteljesen viselkedjenek, és a fogyasztók érdekeit képviseljék, olvasható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) oldalán. A járványhelyzetnek köszönhetően számos fogyasztó jövedelemkiesést szenved el (pl. elbocsátás, fizetés nélküli kényszerszabadság, fizetéscsökkentés), amely vásárlási döntéseikben is megnyilvánul.

A vásárlások a vírus elleni védekezést célozva egyre inkább "értékközpontúvá" válnak, így a szükségtelen tulajdonságokért prémiumárat követelő márkák jelentősége csökken. Noha a koronavírussal kapcsolatos hírek között elenyésző a pozitív, a fogyasztók észlelik például a társadalom visszahúzódásának kedvező környezeti hatásait. Továbbá egyes márkák bevonják a fogyasztókat a vírus elleni küzdelembe. Ilyen például a munkavállalók segítését támogató termékek megvásárlása.
A fogyasztók társadalmi igényekre adott reakciói befolyásolják a márkák elfogadását. A tudatos fogyasztók elvárják, hogy a márkák bizonyítsák etikus és felelősségteljes viselkedésüket, amely az ár meghatározástól egészen a környezetvédelemig és a teljes ellátási lánc integritásáig terjedhet.
 
		
	







 
				



 
		