AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A mindent átható bizonytalanság nagymértékben befolyásolja a márkahűséget is, így fontos, hogy a márkák felelősségteljesen viselkedjenek, és a fogyasztók érdekeit képviseljék, olvasható a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) oldalán. A járványhelyzetnek köszönhetően számos fogyasztó jövedelemkiesést szenved el (pl. elbocsátás, fizetés nélküli kényszerszabadság, fizetéscsökkentés), amely vásárlási döntéseikben is megnyilvánul.
A vásárlások a vírus elleni védekezést célozva egyre inkább "értékközpontúvá" válnak, így a szükségtelen tulajdonságokért prémiumárat követelő márkák jelentősége csökken. Noha a koronavírussal kapcsolatos hírek között elenyésző a pozitív, a fogyasztók észlelik például a társadalom visszahúzódásának kedvező környezeti hatásait. Továbbá egyes márkák bevonják a fogyasztókat a vírus elleni küzdelembe. Ilyen például a munkavállalók segítését támogató termékek megvásárlása.
A fogyasztók társadalmi igényekre adott reakciói befolyásolják a márkák elfogadását. A tudatos fogyasztók elvárják, hogy a márkák bizonyítsák etikus és felelősségteljes viselkedésüket, amely az ár meghatározástól egészen a környezetvédelemig és a teljes ellátási lánc integritásáig terjedhet.