Egyre több ilyen zöldség van a magyar boltokban: ez nem mehet így tovább
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
80 százalékra szeretné növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban a DélKerTÉSZ.
A szakértő szerint jobb lenne olyan gyümölcsöket választani, amelyek nem utaztak több ezer kilométert.
A fogyasztói igények változása miatt teljesen átalakulhat a tojáságazat Németországban.
Spanyolországban meghaladja a világjárvány előtti szintet a friss gyümölcsök fogyasztása.
Egyre több magyar választja a sajátmárkás élelmiszereket a gyártói márkákkal szemben.
Nagy lehetőségek vannak a magyar élelmiszeripar előtt, csak tudjunk élni is velük.
A hazai növénytermesztők még nem tartják olyan fontosnak a fenntarthatóság kérdését, mint az állattenyésztők.
A fogyasztók 54%-a a bolygó jövőjét is figyelembe veszi az élelmiszerek kiválasztása során.
Alig öt év alatt megháromszorozódott a pezsgőkészítő pincészetek száma Magyarországon.
Az elmúlt évek kihívásai jelentős mértékben átalakították a magyarok élelmiszervásárlási és fogyasztási szokásait.
Húsvétra lesz elegendő tojás, de azt még nem lehet látni, mi fog történni az árstop megszüntetése után.
2023-ban várhatóan megnövekszik a kereslet az alacsonyabb árfekvésű élelmiszerek iránt.
Egységes uniós rendszerre lenne szükség az élelmiszerek csomagolásán feltüntetett tápértékek tekintetében.
Beelőzte a bor a sört, és a borászati kellékek is jobban fogynak a magyarok körében.
Pörög az agrárkereskedelem itthon.
A dinnye esetében is magyar forrásra áll át az ALDI.
Egyre jobban bírják a magyarok a csípőset.
Kevesebb dinnye terem az idén, és később lép piacra Görögországban.
Ez durva!
Ezekért a dinnyékért odáig vannak a magyarok.

Az utóbbi évek időjárási anomáliái lassan éghajlati változás szintjére emelkednek.
Közeleg a karácsony, így egyre több háztartásban bukkanhat fel a tél egyik slágernövénye, a karácsonyi kaktusz is.
Sok olyan étel van, melyek gyártásakor vagy otthoni elkészítésekor egy ponton szükség van az állagának a sűrítése.
A hatékonyságot növelő funkciókról nem, a kényelmi opciókról viszont hajlandóak lemondani a magyar gazdák.
Magyarországon is megjelent a digitalizáció új szintje: a mesterséges intelligencia nem csak lát, hanem ért is.