2019. június 17. hétfő Laura, Alida

Hírek - Gépek

Ráncfelvarrás a Same Explorer traktoroknál

A népszerű Explorer traktorok közül az LD és MD családot gondolja újra a tervezőbrigád. Az új változatok az MY19 megjelölést kapják, utalva a ráncfelvarrás évére. Az LD családból a 80-as és 90-es típust, míg az MD családból a 90, 90.4, 100 és 110 sorozatszámú modelleket érinti a változás. Az Explorer MD 90.4 pedig egy teljesen új típust testesít meg.
 
 
Feliratkozom az Agrárszektor hírlevélre
 Elmúltam 16 éves
 Az adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, és hozzájárulok ahhoz, hogy megadott adataimat a szolgáltató mint adatkezelő a szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Az Explorer 80 und 90 meghajtásáért egy háromhenges SDF FARMotion motor felel, míg az Explorer 90.4, 100 és 110 ugyanebből egy négyhengeres változatot kap.  Előbbi hengerűrtartalma 2.887, míg a másiké 3.849 cm³. Az oxidáció-katalizátor és a füstgáz-visszavezetés révén ezek a típusok az EU IIIB füstgáznormáit teljesítik. A traktorok névleges teljesítménye az Explorer 80-nál 75 lóerő, az Explorer 90 és 90.4 esetén 84 lóerő, míg a100-as modell 92 lóerővel, a 110-es pedig 101 lóerővel büszkélkedhet.  Valamennyi modell 130 liter gázolajat tud feltankolni.

Ez még a "régi" Same Explorer 110 MD (forrás: macgest.imagelinenetwork.com)

Az LD modelleket csak háromhengeres motorral gyártják, önsúlyuk 3.620 kg. Az MD modellek három- és négyhengeres motorokkal is elérhetőek, és 3.800-3900 kg-ot nyomnak üresen.

Mindegyik többféle mechanikus váltóval is rendelhető. Az alapváltozatban két csoportban négy fokozat, azaz nyolc előre és nyolc hátra áll rendelkezésre, illetve két csoportban 5 fokozat, ami 10 előre és hátramenetet tesz lehetővé. Mindkét verzióhoz létezik mászófokozat is, ami megduplázza az előbbi fokozatszámokat. Van mechanikus Hi-Lo meghajtású verzió is, amelyet terhelés alatt kapcsolható váltóval kombináltak. Ezzel 16 előre és hátra, illetve 20 előre és hátra fokozat jön létre. Ebben a verzióban is elérhető a mászófokozat, ami további duplázódást jelent a fokozatok számában.

A top-megoldás a két csoportban 5 sebességes powershift váltó, ami három terhelési fokozatban kapcsolható (ez is mindkét modellcsaládban rendelkezésre áll). Ez már alaphelyzetben is 30 előre és hátra fokozattal rendelkezik, amit a mászófokozat 60-ra emelhet. A váltás megkönnyítésére új botkart építettek a gépekbe. A vevő igényei szerint ez egy mechanikus (LS verzió) vagy hidraulikus SenseClutch váltó (GS verzió) lehet.

A TLT tekintetében is sok a választási lehetőség, az elektrohidraulikus rendszer ereje és a kihajtás elhelyezkedése alapján. A hátsó függesztő terhelhetősége az alapszériában 3600 kg, amit opcionálisan 4525 kg-ra lehet növelni. A fronthajtású gépekhez egy megnövelt teljesítményű (2100 kg) függesztőt kínálnak.

Kapcsolódó cikkek


 
X

A címlapról ajánljuk

DEVIZA
MATIF
CBOT
NYERSANYAG

    Agrometeorológia

    IDŐJÁRÁSA

    A szakértő szemével

    Támogató:

    Agrárszektor Konferencia 2019

    Most extra kedvezményes áron >>

    Kelet-magyarországi Agrárfórum 2019

    Ingyenes rendezvény >>

    Itt keressen minket
    © 2017. Agrárszektor.hu