AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A modern mezőgazdaság kihívásaira reagálva szövetségre lépett a világszerte ismert Bayer Cropscience és a Flagship Ventures vállalat. A cégek együttműködési megállapodásának célja, hogy új, feltörekvő vállalatokat támogassanak, amelyek korszerű megoldásokat kínálnak a termelőknek. A szerződő cégek szerint ugyanis a gazdáknak új kihívásokkal kell szembenézniük, mint például a változó időjárás, a növekvő kártételek és a fogyasztói igények változása.
Az együttműködés részeként a Bayer Cropscience 537 millió dollárt fektetett a Flagship Ventures alapítványába, amelyben olyan cégek vállaltak partnerséget, mint az AstraZeneca és a Nestlé. Az alapítvány az egészségügyi fejlesztéseket, illetve a fenntarthatóságra irányuló energiaipari, mezőgazdasági, vízgazdálkodási és tápanyagazdálkodási innovációkat részesíti előnyben.
A két vállalat hosszú távú célja, hogy növelje az új technológiák szerepét a mezőgazdaságban és javítsa a mezőgazdasági termelők hozamait. A cégek szerint egyre jelentősebb az IT és a technikai újdonságok (például a távérzékelők) mezőgazdasági szerepe, amelyekkel eleget lehetne tenni a növekvő kihívásoknak.