Early Bird jegyek az Agrárszektor 2025 konferenciára!
Szerezze meg jegyét most még Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, ahol kistermelők és fiatal gazdák most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.
A svájci székhelyű multinacionális vállalat közlése szerint az elbocsátások 12 ezer irodai alkalmazottat és 4 ezer a gyártásban, valamint az ellátási láncban dolgozó munkatársat érintenek. Ez a Nestlé globális munkaerő-állományának közel 6%-át jelenti. Philipp Navratil, a cég új vezérigazgatója szerint
a világ változik, és a Nestlének gyorsabban kell változnia. Ez magában foglalja a nehéz, de szükséges döntéseket a létszámcsökkentésről a következő két évben. Ezt tisztelettel és átláthatósággal fogjuk végrehajtani.
Az új cégvezető, aki a múlt hónapban váltotta Laurent Freixe-t, miután elődjét egy beosztottjával folytatott romantikus kapcsolat elhallgatása miatt menesztették, felgyorsítja a korábbi költségcsökkentési tervet. A KitKat, Nescafé, Häagen-Dazs, Nespresso és Purina márkákat is birtokló vállalat 2027-ig 3 milliárd svájci frank (2,8 milliárd font) megtakarítást tervez elérni a korábbi 2,5 milliárd frankos cél helyett.
A bejelentés akkor érkezett, amikor a vállalat az év első kilenc hónapjában 1,9%-os éves forgalomcsökkenésről számolt be, 65,9 milliárd svájci frankos értékesítéssel. A cég szerint ez elsősorban a negatív árfolyamhatásoknak tudható be, és organikus alapon a növekedés 3,3%-os volt.
Fokozzuk a befektetéseket ennek elérése érdekében, és az eredmények kezdenek megmutatkozni. Most többet kell tennünk és gyorsabban kell haladnunk a növekedési lendület felgyorsítása érdekében
- mondta Philipp Navratil.
A vállalat magasabb értékesítési adatai az inflációs nyomás miatti áremelésekből származnak, egyes piacokon kétszámjegyű százalékos növekedéssel. Az értékesítés növekedését a kávé és az édességek vezették, ahol a Nestlének figyelembe kellett vennie a magasabb kávé- és kakaóköltségeket. Földrajzilag minden régió organikus növekedést ért el, a feltörekvő piacok 5,2%-kal, a fejlett piacok pedig 2,1%-kal bővültek.