Konferenciát rendeznek a magyar élelmiszeripari vállalkozások számára: mutatjuk a részleteket

agrarszektor.hu
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) Élelmiszeripari Igazgatósága marketing- és termékértékesítési stratégiákkal, valamint -eszközökkel foglalkozó konferenciát rendez 2019. november 5-én, Budaörsön, az "EGYÜTT AZ ÉLELMISZERIPARÉRT" programsorozat részeként.

Májusban két új agráreseménnyel várjuk az agrárszakma képviselőit: jön az AgroFood és AgroFuture 2024!

Kistermelőknek, őstermekőknek és fiatal gazdáknak 50% kedvezményt biztosítunk!

NAK szaktanácsadók és kamarai tagok pedig 35% kedvezményben részesülhetnek!

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara célja, hogy az élelmiszeripari vállalkozások számára olyan kézzelfogható segítséget nyújtson a marketingtevékenységük fejlesztéséhez, amelyek által megerősíthetik termékeik pozícióját az élelmiszerpiacon - írja közleményében a kamara. Ennek érdekében a köztestület Élelmiszeripari Igazgatósága konferenciát szervez az "EGYÜTT AZ ÉLELMISZERIPARÉRT" programsorozat részeként. A november 5-i eseményen aktuális kérdésekre keresik a válaszokat, így szó esik majd a marketingről, amely az értékesítés és a forgalomnövelés egyik legfontosabb eszköze lehet, amennyiben jól és cégünkre szabva a megfelelő részeit használjuk. Az előadásban bemutatják a marketing elmeit és azt, hogy azok hogyan segíthetik vállalkozások növekedését.

Jön az év vége kihagyhatatlan agrárrendezvénye, a kétnapos siófoki Agrárszektor Konferencia! A december 4-5-i esemény egyedülálló módon foglalja össze és mutatja be az agrárgazdaság legnagyobb érdeklődésre számot tartó, legaktuálisabb témáit az államigazgatási szféra és az üzleti élet csúcsvezetőinek részvételével. A konferencián elhangzó információk segítséget nyújtanak abban, hogy az agrárium szereplői megalapozott gazdasági döntéseket hozhassanak, és még sikeresebbé tehessék gazdálkodásukat, üzleti tevékenységeiket. Regisztráljon most a december 4-5-i siófoki Agrárszektor Konferenciára!

A konferencián kitérnek arra, hogy hogyan lehet a termék látható és megkülönböztethető az élelmiszeripari termékek piacán. Ezzel kapcsolatban kifejtik: a növekvő és változó fogyasztói igények közepette egyre nagyobb a jelentősége a komplex márkaépítésnek, termékpozícionálásnak, a kommunikáció tudatos stratégia mentén való felépítésének új piacok meghódításakor, de a meglévő piaci pozícióinkat megőrzése kapcsán egyaránt. Az előadók arról is beszélnek, hogy a sikeres piaci működés feltétele a veszélyek és a lehetőségek pontos ismerete, valamint egy termék sikerének titkára is fény derül.

Az előadásokat követően a résztvevőknek személyesen lesz lehetőségük kérdezni az előadóktól. A részvétel a konferencián valamennyi élelmiszeripari tag számára ingyenes, de regisztrációhoz kötött. 

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Még a legjobb áron!
AgroFood 2024
Még a legjobb áron!
Agrárium 2024
50% kedvezmény kistermelőknek, őstermelőknek és fiatal gazdáknak!
EZT OLVASTAD MÁR?