Azt írnak az élelmiszerekre, amit akarnak - ideje rendet tenni?
A gyártók igen találékonyan döntik el, hogy milyen logót, szlogent vagy állítást tüntessenek fel az élelmiszereken.
A gyártók igen találékonyan döntik el, hogy milyen logót, szlogent vagy állítást tüntessenek fel az élelmiszereken.
Az idén nyáron megugró élelmiszerárak további fejfájást okoznak a világ második legnagyobb gazdaságának.
A Lidl Magyarország korábbi igazgatósági elnöke mostantól több országért fog felelni.
Az FDA szerint habár valóban kimutatták a H5N1 madárinfluenza vírusrészecskéit a boltokban kapható tejben, a tej továbbra is fogyasztható.
Elindította dinnye fogyasztásösztönző kampányát az AMC, szeptember végéig tarthat a szezon.
Üzletember találkozókat szervezett a Hungarian Food Business Program keretében az Agrármarketing Centrum Erdélyben.
A háború előtt 18 hrivnya volt egy kg liszt, egy nappal később már 40 hrivnya.
Januárban 7,9 százalékkal nőttek az árak az előző év azonos hónapjához képest.
Nő a fogyasztás a kistelepüléseken.
Így látja az agrártárca.
Nagy István: folyamatos és biztonságos a hazai élelmiszer-ellátás.
Az országnak nincs stratégiai terve a válsághelyzet kezelésére.
Elfagytak az akácosok, brutálisan megdrágult a méz.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
Új kutatások célja, hogy a hiányzó információk révén jobban megértsük az ökoszisztémák változásainak globális hatásait.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.