Hoppá! - Így újul meg a nagy pálinkamárka

agrarszektor.hu
Új külsővel jelennek meg az idéntől a Rézangyal pálinkamanufaktúra prémium minőségű pálinkái. A stílusváltással többek között megújítják a logót és a termékek címkéit is.

Az új dizájn egyik kiemelt célja a fiatal vásárlóközönség megszólítása - áll a társaság közleményében. A mostani frissítés keretében megújítják a Rézangyal logót, a termékek címkéit, a márka hivatalos weboldalát és az összes marketing-kommunikációs eszközt a POS-ektől az autókig.

A Rézangyal prémium minőségű párlatokat vásárol fel, és azokat saját üzemében házasítja. Borbáth Gabriella, a márka blendmestere szerint a kis főzdékben előállított, évjáratonként és akár főzetenként változó minőség nem járható út a nemzetközi érvényesülés felé vezető úton, mivel ez nem tükrözi az állandó vodka-, tequila-, whiskey- és rumminőséghez szokott külföldi fogyasztók igényeit.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?