Jó sok új magyar üzletet hozhat a berlini Zöld Hét

agrarszektor.hu
Konkrét üzleteket hozhat a magyar élelmiszer-exportőröknek a berlini Nemzetközi Zöld Hét kiállításon (Internationale Grüne Woche - IGW). A magyar standot 380 ezer látogató kereste fel.

A magyar részvétel a berlini Nemzetközi Zöld Hét kiállításon (Internationale Grüne Woche - IGW) jó hatással volt a német-magyar kapcsolatokra - mondta Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter az M1 aktuális csatornán.

A világ legnagyobb mezőgazdasági, élelmiszeripari és kertészeti fogyasztói vásárán rekordszámú, 380 ezer látogató kereste fel a magyar standot. A miniszter bízik abban, hogy a sikeres magyar szereplés a konkrét üzletkötésben is megnyilvánul. Németország az igényes magyar élelmiszeripari termékek exportjának célországa, a német vásárlók érdeklődnek a jó minőségű, GMO-mentes termékek, a hagyományos ízek iránt.

A miniszter tájékoztatása szerint a magyar prémium élelmiszerek Oroszországban is bemutatkoznak február 6. és 10. között a Prodexpo nemzetközi kiállításon. A magyar termékeknek ott kell lenniük a startnál, amikor megszűnik az orosz embargó - tette hozzá.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

KWS – tíz éve első a repcetáblákon*, első az innovációban! (x)

Az utóbbi évek különös kihívások elé állították a repce termesztőket. Míg 10 évvel ezelőtt a termésszint növelése állt a középpontban, mára a termésbiztonság, a kockázatok minél jobb kezelése és ezek által a gazdaságos termesztés fenntartása a célkitűzés.

EZT OLVASTAD MÁR?