Saját bormárkát dob piacra Lady Gaga

agrarszektor.hu
Saját bormárkát hoz forgalomba a népszerű amerikai énekesnő, Lady Gaga. Új márkanév alatt várhatóan borhűtőket és borkoktélokat is piacra dob.

Legyen Ön is Extra Early Bird | Agrárszektor 2025 konferencia

Szerezze meg jegyét most még Extra Early Bird áron a december 3-4. között megrendezésre kerülő siófoki Agrárszektor 2025 konferenciára, az év egyik legrangosabb agrárszakmai eseményére.

A konferencia értékelést ad az agrárium helyzetéről, egyúttal pedig felvázolja az ágazat előtt álló rövid- és hosszú távú fejlesztési és kitörési lehetőségeket, illetve bemutatja a vállalkozások üzleti döntéseihez szükséges mértékadó prognózisokat.

Lady Gaga néhány dalszövegében már utalt rá, hogy rajongója a fehérboroknak, de most úgy tűnik, hogy Grigio Girls néven elindítja saját márkáját is - írja a diningguide.hu. Tervei szerint nemcsak bort palackoz, hanem borhűtőket tervez, és különféle borkoktélokat is piacra dob majd e márkanév alatt.

Arról sincs hír, mikortól jelenik meg a boltokban, de az biztos, hogy szülei manhattani éttermében, a Joanne Trattoriában lehet majd kóstolni a palackjait. Ha valahol elakad, lelkes "borász" kollégáitól, Carlos Santanától, Gerard Depardieu-től, Drew Barrymore-tól vagy Kyle McLachlantől nyugodtan kérhet segítséget.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

RGT PALMEO – A búza, amiben megbízhat! (x)

A búzatermesztés alapvető jelentőségű Magyarországon, egyszerre gazdasági húzónövény, élelmezési alap, vidékfejlesztési eszköz és a mezőgazdasági hagyományok része.

EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. augusztus 25. 13:27