A japán piacért meg kell küzdeni

agrarszektor.hu
Japán 2018-ban a 8. legjelentősebb, EU-n kívüli kereskedelmi partnerünk volt, ezért kiemelten fontos számunkra az ottani piaci jelenlét. A világ egyik legnagyobb és legrangosabb Élelmiszeri és Ital Szakkiállítása a Foodex Japan, amelyen immár 12. alkalommal szervezett közösségi megjelenést az Agrármarketing Centrum.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A 2019. március 5-8. között zajló, kizárólag szakmai látogatóknak szóló eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be, akik az ázsiai piacon népszerű és jól eladható termékekkel - liba- és kacsahús, likőrök, mézek, borkülönlegességek, fagyasztott élelmiszerek - várják az érdeklődőket. A tokiói seregszemle az ázsiai térség egyik legnagyobb élelmiszerágazati eseménye, amelyen 2018-ban 83 országból közel 3500 kiállító mutatta be termékeit a mintegy 73 ezer látogatónak.


Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője a megjelenésről elmondta: "Magyarország 2017 óta (amikor Japán volt az OMÉK díszvendége), 2 milliárd eurót is meghaladó kereskedelmi forgalmat bonyolított le Japánnal, amelynek növekedése prognosztizálható. Közép-Európából Magyarország exportál a legtöbbet a kelet-ázsiai országba, mára a Japánba exportáló magyar cégek száma közel 500-ra tehető. A Központi Statisztikai Hivatal által közölt adatok alapján a szigetország a 30 legjelentősebb export célországunk között szerepel 2010 óta.

Az Európai Unió országain kívüli külkereskedelmi partnerek között pedig a termékforgalom alapján 190 milliárd forinttal Japán 2018-ban a 8. legjelentősebb partnerünk volt.

Mivel Japánban a sertéshús fogyasztás mértéke fokozatosan növekedő tendenciát mutat, az afrikai sertéspestis miatti embargó feloldása jelentős lökést adna a magyar exportnak. Hasonlóan komoly előnyt jelenthet a magyar exportőrök számára a decemberben ratifikált EU-Japán gazdasági partnerségi megállapodás, amely csaknem 640 millió embert magában foglaló, nyitott kereskedelmi övezetet hoz létre, miközben felszámolja a kétoldalú árukereskedelemre kivetett vámokat és megnyitja a szolgáltatások, közbeszerzések piacát, a közös szabályrendszer és szabványok létrehozásával egyetemben."

EZ IS ÉRDEKELHET
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?