Kampány indult az almafogyasztás népszerűsítéséért

Kampány indult az almafogyasztás népszerűsítéséért

agrarszektor.hu
Ismét elindítja az alma fogyasztásösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC). Az ötödik éve megrendezésre kerülő népszerűsítési időszak célja az egészségtudatos vásárlásra és táplálkozásra való ösztönzés mellett az, hogy felhívja a vásárlók és a fogyasztók figyelmét a friss és ízletes alma nagyszerű hatásaira.

Tombola és értékes nyeremények az Agrárszektor 2025 konferencián!

Tombolával és értékes nyereményekkel várjuk az Agrárszektor konferencia résztvevőit az esemény 2. napjának végén! FŐNYEREMÉNY: Az AXIÁL Kft. felajánlásából a szerencsés nyertes egy Fűnyírótraktor Portland Hawk H9212RD-rel lesz gazdagabb!

Csoportos kedvezmények már 2 főtől: 2 fő jelnetkezése esetén, 10%, 3 fő estén 15%, 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezmény! A kistermelők és fiatal gazdák pedig most 64.900 Ft + áfa összegért vehetnek részt az év egyik legnagyobb és legrangosabb agráreseményén! 

"Alma, a természet oltalma" - ezzel a szlogennel szeretné a fogyasztásösztönző kampány a vásárlók figyelmét felhívni arra, hogy a jó minőségű étkezési almafajtákat rendszeresen fogyasszák és az almafogyasztás váljon a családok napi étkezésének részévé - írja közleményében az AMC. Emellett a kampány bemutatja az alma pozitív élettani hatásait, hiszen az alma nagyban javítja az általános egészségügyi állapotot, erősíti az immunrendszert és mérsékli a fáradékonyságot.

Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium agrárgazdaságért felelő helyettes államtitkára kiemelte, hogy a kampány legfontosabb célja az emberek figyelmének felhívása a jó minőségű, egészséges, magyar termékek fogyasztására. Hozzátette, a mostani járványhelyzetben nem lehet eléggé hangsúlyozni az alma egészséges élettani és betegségmegelőző hatásait, hiszen ahogy a régi magyar közmondás tartja: "napi egy alma - az orvost távol tartja".

Az AMC ügyvezetője, Ondré Péter kiemelte, hogy a kampánnyal az étkezési alma iránti keresletet szeretnék növelni. Az alma szinte egész évben kapható, nagy mennyiségben áll rendelkezésre és a többi gyümölcsfajhoz képest tízszer annyi ideig tárolható. Kitért arra is, hogy a december végéig tartó kampány kiemelt két hetes időszaka alatt imázsfilm, rádió-, televízió, online-, és közösségi média hirdetésekkel kampányol az AMC, valamint december végéig számos kóstoltatáson találkozhatnak az "Alma, a természet oltalma" szlogent viselő promóció üzeneteivel, és ismerhetik meg az alma jótékony hatásait, kezdve az immunerősítéstől a kiváló koleszterincsökkentő és fogyókúrába is hatásos vitamin és ásványianyagtartalommal.

A promóció sajtótájékoztatóján Karsay Ferenc, Budafok-Tétény polgármestere így fogalmazott: Egyre többen, így magam is keresem azt, ami nem mesterséges, ami nem instant, vagy hamis. A piac egy olyan hely, ahol az igazit találhatjuk. És nemcsak a szabadföldi paradicsomra, vagy a néhány órával ezelőtt a fáról szakított almára gondolok, hanem az emberi kapcsolatokra is.

Címlapkép forrása: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Támogatott tartalom

A KWS mátrix bevált a gyakorlatban! (x)

Komoly kukoricatermesztési megpróbáltatás volt az idei évjárat a Zsámbéki-medencében is. A KWS TOP4 kockázatkezelési rendszere 230 hektáron bizonyította átlag feletti képességét Pátyon.

FIZETETT TARTALOM
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2025. november 3. 13:27