Külföldön népszerűsítik a magyar borokat: Finnország volt a kampány első állomása

Külföldön népszerűsítik a magyar borokat: Finnország volt a kampány első állomása

agrarszektor.hu
A magyar borok népszerűsítését célzó, külpiaci eseménysorozat első rendezvénye az Agrármarketing Centrum (AMC) és Magyarország Finnországi Nagykövetségének együttműködésében valósult meg 2020. november 24-én. A Hungarian Wine Business Program elnevezésű, borszakmai mesterkurzussal és borkóstolóval egybekötött rendezvénysorozat lehetőséget teremt, hogy a résztvevők elmélyítsék tudásukat a magyar borvidékek által kínált gazdag választékban, valamint új kapcsolatokat építsenek és bővítsék üzleti hálózatukat.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

Finnország a magyar borexport egyik kiemelkedő célpiacának számít, így a rendezvénysorozat első állomása nemcsak azoknak a borászatoknak nyújtott lehetőséget, akik a jövőben tervezik kiterjeszteni exporttevékenységüket a finn borpiacra, hanem azoknak a termelőknek és boroknak is megjelenést biztosított, amelyek a finn piacon már jelen vannak. A pandémia okozta utazási korlátozásoknak és a hatóságok ajánlásainak megfelelően a találkozó "hibrid" formában valósult meg, derült ki az AMC közleményéből. A meghívottak körét alkotó finn borágazati képviselők, köztük Master of Wine szakértők, nemzetközi borakadémikusok, borimportőrök, sommelier-k és újságírók személyesen, míg a magyar főelőadó és a résztvevő borászatok videóhívással vettek részt az eseményen.

Az online borkóstolóval egybekötött mesterkurzuson dr. Konkoly Mihály DipWSET tíz hazai pincészet prémium borválogatásán keresztül mutatta be Magyarország borrégióit, az egyes borvidékeket és az ott készülő borok főbb jellemzőit. A virtuális kirándulásnak is beillő borkóstolón a Nagykövetség rezidenciájára érkező vendégek a száraz tokaji furminttól indulva kiváló vörösborok segítségével barangolhatták be a Balaton-felvidéket, az Egri, a Szekszárdi és Villányi borvidékeket, hogy aztán visszatérjenek Tokajba, a finnek körében is ismert és elismert kései szüretelésű borokhoz és aszúhoz.

A mesterkurzust követően sétáló kóstoló keretében a pincészetek további borait is megismerhették a finn résztvevők, valamint táblagépek segítségével online B2B tárgyalásokat folytathattak le a borászatok képviselőivel.

(A cikkben szereplő képek az Agrármarketing Centrum tulajdonát képzik.)

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?