Példátlan siker: óriási kampánnyal zárul idén a hazai termékek népszerűsítése

Példátlan siker: óriási kampánnyal zárul idén a hazai termékek népszerűsítése

agrarszektor.hu
Ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indult "Vedd a hazait! Védd a hazait!" akció. A Magyar Termék Nonprofit Kft. a csatlakozó gyártócégek segítségével minden korábbinál nagyobb értékű és hatású kampányt tudott megvalósítani, tudhattuk meg a vállalkozás közleményéből.

AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE

Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.

Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.

Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.

A Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég már március végén indította útjára a "Vedd a hazait! Védd a hazait" mozgalmat, amelyhez több tucat cég csatlakozott. Ősszel pedig húsz gyártó példátlan összefogásával megvalósult tévéreklámkampánnyal folytatódott az akció. A reklámok azt üzenik: sok mindenben különbözünk ugyan, de vannak dolgok, amiről ugyanazt gondoljuk, hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárlunk, hogy segítsük egymást.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a járvány második hullámában is fontosnak tartották ennek az összefogásnak a fenntartását, és azt tapasztalták, hogy még a korábbinál is több vállalkozás támogatta az akciót, így végül olyan kampányt sikerült megvalósítani, amelynek a médiaértéke meghaladta az ötvenmillió forintot. A szakember szerint a reklámfilmek készítésekor fontos szempont volt az is, hogy egy sokak számára nehéz időszakban képesek legyenek humorral bemutatni, mi lehet a közös bennük a különbözőségeik ellenére is.

Koósa Péter, a Detki Keksz Kft. ügyvezetője arról beszélt, hogy már az első pillanattól csatlakoztak a #veddahazait mozgalomhoz, és már a járvány első hulláma idején is népszerűsítették reklámjaikban és termékeiken, mivel fontos kezdeményezésnek tartották, ami ráadásul a legjobb pillanatban indult. Az ügyvezető szerint ezek után szinte természetes volt, hogy az őszi tévékampányban is részt vett a cég, amely megalakulása óta az egyik fő támogatója a Magyar Termék védjegyrendszernek.

Dr. Bándi Imre, a tévékampányban szereplő, és azóta a védjegyhasználat iránt is érdeklődő Caola Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy a járvány rávilágított arra, mennyire fontos a hazai gyártás, különösen olyan termékek esetén, mint a fertőtlenítőszerek, amelyek iránt tavasszal napok alatt nőtt többszörösére a kereslet. Csak a magyarországi cégek segítségével sikerült eleget gyártani az ország védekezéséhez nélkülözhetetlen fertőtlenítőszerekből, köztük a Caoseptből. A vezérigazgató szerint ebben az esetben a szó szoros értelmében átélhetővé vált a vásárlók számára a Vedd-védd! kampányüzenet.

Molnár-Varga Adrienn, a Bramac Kft. marketing vezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy nemcsak a napi fogyasztási cikkeknél fontos a hazai termékek támogatása. Az építőanyagok esetében egy-egy vásárlói döntés akár egy életre szól, és sok százezres vagy akár milliós összegű beszerzést jelent. Ezért kiemelkedő a jelentősége annak, hogy ilyenkor hazait válasszon az építkező. A BMI Bramac régóta védjegyhasználó, és csatlakozott a #veddahazait mozgalomhoz is, amelynek a tévékampányában is részt vett.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?